Jos Burgers als spreker inhuren

Jos Burgers als spreker inhuren

Marketingman in hart en nieren

Wat je geeft, krijg je terug.”

Biografie

Jos Burgers is auteur van bestsellers als Industriële marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie, Professionals & Relatiemanagement, Zeven marketingwetten voor professionals, No Budget Marketing en Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Dit laatste boek was het bestverkochte managementboek van 2006. In 2009 schreef hij een managementroman over klantgerichtheid, met als titel Hondenbrokken. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar. In 2011 verscheen Geef nooit korting!, over hoe om te gaan met prijsdruk. In 2012 kwam Gek op gaten uit, over het verbeteren van de klantgerichtheid van medewerkers. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar. De Wet van Snuf gaat over de kracht van geven bij het versterken van relaties en is uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van 2014. En in 2017 kwam Eén fan per dag uit waarin het overtreffen van de klantverwachting centraal staat.

Jaarlijks verzorgt Jos meer dan 150 Nederlandstalige presentaties, seminars en workshops op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Eén fan per dag!

Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het vaak geen dagelijkse gewoonte is. Bestsellerauteur Jos Burgers laat in deze presentatie op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden legt hij uit hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

Onderstaand enkele andere veelgevraagde onderwerpen: 
• Klanten zijn eigenlijk net mensen!
• Geef nooit korting!
• No budget marketing
• Wat je geeft, krijg je terug
• Je moet kiezen om gekozen te worden
• Wacht niet op de wind, ga roeien! 

Enkele reacties op zijn presentaties: 

'Zeer to-the-point, uit de praktijk, straalt energie uit en geeft dit door.' 

'IJzersterke inhoud gelardeerd met de nodige humor die het niet alleen een leerzame maar ook een onderhoudende ervaring maakte.'

Volledige omschrijving

Profiel

Vakgebied

Klantbeleving, klantgerichtheid, marketing, management, relatiebeheer, acquisitie, hoe ga je met prijsdruk om?

Talen

Nederlands

Tarief

Vanaf €3.750,-

In te huren als

Spreker

Onderwerpen

Leiderschap Ondernemen Bedrijfsleven & Management Marketing & Communicatie Sales & Klantgerichtheid

Interview

Wat was je eerste baantje?

Mijn eerste vakantiebaantje was liftbediende bij Vroom & Dreesmann in Tilburg. Destijds was er nog geen zelfbediening in liften.

Wat is je hoogtepunt in je carriere?

Ik ben er trots op tot viermaal toe het bestverkochte managementboek van het jaar te hebben geschreven (Bron: www.managementboek.nl).

Hoe ziet je vakgebied eruit over 10 jaar?

Dat kun je beter aan trendwatchers vragen, maar er zal altijd behoefte blijven aan inspirerende sprekers die inhoud en humor weten te combineren.

Voor wie heb je grote bewondering?

Voor mijn vrouw Julia.

Wat weet niemand van je?

Ik ben een open boek!

Boeken

Eén fan per dag

Eén fan per dag 1e druk is een boek van Jos Burgers uitgegeven bij van...

Bestel

Jos Burgers over klantgerichtheid

Jos Burgers over klantgerichtheid 1e druk is een boek van Jos Burgers ...

Bestel

Gek op gaten

Gek op gaten 1e druk is een boek van Jos Burgers uitgegeven bij van Du...

Bestel

Geef nooit korting!

Geef nooit korting! 1e druk is een boek van Jos Burgers uitgegeven bij...

Bestel

Klanten zijn eigenlijk nét mensen

Klanten zijn eigenlijk nét mensen 1e druk is een boek van Jos Burgers ...

Bestel

Hondenbrokken

Hondenbrokken 1e druk is een boek van Jos Burgers uitgegeven bij van D...

Bestel

De wet van snuf

De wet van snuf 1e druk is een boek van Jos Burgers uitgegeven bij van...

Bestel