1. ...
    Meer dan 1050 referenties
  2. ...
    Altijd de perfecte match
  3. ...
    Offerte binnen 24 uur
  4. ...
    Creatieve (online) concepten

Spreker & auteur

Jos Burgers

Jos burgers is auteur en verzorgt meer dan 150 presentaties per jaar op gebied van klantgerichtheid, marketing en management. Jos Burgers ontdekt al op jonge leeftijd zijn talent voor marketing en management. Het blijkt niet zijn enige aangeboren vaardigheid, want ook spreken voor grote groepen mensen gaat hem met opvallend gemak af. Het leidt tot een functie als docent Marketing & Marktonderzoek en al snel willen ook steeds meer bedrijven hem inhuren als spreker of gastdocent voor een inspirerende lezing. Jos Burgers is te boeken als spreker bij het Sprekershuys.

...Jos Burgers

Over Jos Burgers

Spreker Jos Burgers geeft je de handvatten om als bedrijf van jouw merkverhaal je kracht te maken en met pakkende communicatie te verbinden met je klanten. Als expert op het gebied van marketing en communicatie inspireert hij bedrijven en professionals om op creatieve manieren vernieuwend te blijven binnen hun branche. Dit doet hij op energieke wijze, met een gezonde dosis humor en een inhoudelijk sterk verhaal.


Achtergrond

Jos Burgers ontdekt al op jonge leeftijd zijn talent voor marketing en management. Het blijkt niet zijn enige aangeboren vaardigheid, want ook spreken voor grote groepen mensen gaat hem met opvallend gemak af. Het leidt tot een functie als docent Marketing & Marktonderzoek en al snel willen ook steeds meer bedrijven hem inhuren als spreker of gastdocent voor een inspirerende lezing. Inmiddels is de voormalig docent uitgegroeid tot één van de meest gewilde managementsprekers van Nederland en verzorgt hij jaarlijks meer dan 150 presentaties, workshops en seminars op het gebied van marketing en klantenservice.


Auteur

Niet alleen als spreker geniet Jos bekendheid, ook als auteur is hij uitermate succesvol. Hij schrijft bestsellers als Industriële marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie, Professionals & Relatiemanagement, Zeven marketingwetten voor professionals, No Budget Marketing, Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag. Meerdere van deze titels winnen de prijs voor het bestverkochte managementboek van het jaar en worden bedolven onder de lovende recensies.


Jos Burgers als spreker

Hij biedt zijn publiek concrete handvatten voor reflectie en geeft mensen een andere blik op hun werkzaamheden. Hij ondersteunt zijn interactieve lezingen met de nodige praktijkvoorbeelden en wisselt deze af met humoristische intermezzo’s. Het verbeteren van klantgerichtheid en klantrelaties zijn terugkerende thema’s in zowel de boeken als presentaties van deze veelgeprezen managementspecialist. Niet voor niets zorgt elk uitgebracht boek ervoor dat grote organisaties hem willen inhuren als spreker voor een workshop of lezing tijdens een congres, seminar of symposium.


Boek Jos Burgers bij het Sprekershuys!

Jos Burgers is te boeken als spreker en is expert op het gebied van marketing, management, klantgerichtheid en relatiebeheer. Op deze pagina vind je onder de kop ‘Sessies’ meer informatie over de verschillende mogelijkheden.


Spreker Jos Burgers boeken voor jouw evenement? Neem hier contact met ons op!

Daarom kies je voor Sprekershuys

  • ...Ruim 10 jaar ervaring
  • ...Creatieve (online) concepten
  • ...Offerte binnen 24 uur
  • ...Eigen Content Studio
...Vraag offerte aan

Expertise

Acquisitie, Klantbeleving, Relatiebeheer, Marketing, Klantgerichtheid

In te huren als

  • Spreker

Tariefindicatie

€3950

Sessies

Lezing Jos Burgers - Eén fan per dag!

Hoe overtref je de verwachtingen van klanten? Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve omdat het vaak geen dagelijkse gewoonte is. Bestsellerauteur Jos Burgers laat in deze presentatie op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden legt hij uit hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij! Onderstaand enkele andere veelgevraagde onderwerpen:

• Klanten zijn eigenlijk net mensen!

• Geef nooit korting!

• No budget marketing

• Wat je geeft, krijg je terug

• Je moet kiezen om gekozen te worden

• Wacht niet op de wind, ga roeien!

Wat je geeft, krijg je terug

De Wet van Snuf

‘Wie nooit belazerd wordt, is niet goed genoeg van vertrouwen’.

Advies nodig of een spreker boeken? Wij helpen je graag!

Neem vrijblijvend contact op met een van onze verbinders.