Nancy Rademaker als spreker inhuren

Nancy Rademaker als spreker inhuren

Keynote spreker, inspirator, partner bij nexxworks

People first, always.”

Biografie

Nancy is één van de weinige vrouwelijke keynote sprekers die de impact van de
digitalisering op klantgedrag beschouwt en wat dit voor bedrijven betekent in de
interactie met hun klanten.
Met een krachtige mix van verbluffende voorbeelden en een sterk gevoel voor humor,
neemt ze het publiek mee in een opwindende rollercoaster van hoogwaardige content,
verpakt in een zeer toegankelijke presentatie. Nancy laat haar toehoorders altijd
geïnspireerd achter, met een door innovatie gedreven mindset en toepasbare inzichten om hun eigen strategie voor “The Day After Tomorrow” vorm te geven.

Als internationale keynote spreker deelt Nancy Rademaker graag haar persoonlijke
ervaringen, rechtstreeks vanuit die plekken op de wereld waar technologie onze
toekomst vormgeeft.
Nancy heeft meer dan 20 jaar ervaring in de manier waarop technologie de
maatschappij heeft veranderd en nog steeds verandert. Zij heeft voor diverse IT-
bedrijven gewerkt, waaronder vijf jaar voor Microsoft in Nederland en Europa. Ze deelt
graag haar passie voor technologie en combineert de waardevolle ‘inside’ informatie
met haar ervaring in training en onderwijs. Haar enthousiasme voor mensen en
‘customer-centric’ strategieën is groot en ze houdt ervan om de nadruk te leggen op
hoe technologie menselijk gedrag beïnvloedt en hoe het hen helpt om kennis te delen,
creatief te zijn en te willen innoveren.


Nancy is een zeer gewaardeerd internationale spreker en heeft al veel roundtables,
boardroomsessies corporate evenementen verlevendigd met krachtige presentaties
rondom digitale transformatie, extreme customer centricity, disruptie, AI, nieuwe
businessmodellen en leiderschap.


In 2016 voegde ze zich bij nexxworks als partner. Samen met Peter Hinssen, Steven
Van Belleghem en Rik Vera, inspireert ze bedrijven rondom ‘The Day After Tomorrow’.
Nancy reist met business leaders naar innovatiehubs zoals Silicon Valley, Shanghai,
Shenzhen, Berlijn,… en gebruikt de inspiratie van die reizen als voortdurende en
waardevolle input voor haar keynotes, waarmee ze de inhoud en de voorbeelden
continu afstemt op de meest recente technologieën, ontwikkelingen en disruptieve
nieuwe businessmodellen.

Presentatie: How to get ready for an AI future?

Internet was de eerste golf, Mobile was de tweede, en nu bevinden we ons al een tijdje in het nieuwe tijdperk van de volgende grote golf: Artificiële Intelligentie. We kunnen ons op dit moment geen wereld meer voorstellen zonder Internet, over slechts enkele jaren zullen we ons ook geen wereld meer kunnen voorstellen zonder AI.  Om onszelf voor te bereiden op deze toekomst, is het cruciaal om een goed begrip te krijgen rondom het thema van AI.

Deze keynote presentatie biedt op een toegankelijke manier inzicht in wat Artificiële Intelligentie is en hoe het werkt. Termen als ‘algoritmen, machine learning, deep learning, neurale netwerken, narrow AI, general AI, autonomous AI, supervised learning, unsupervised learning, reinforcement learning, speech synthesis, image generation en predictive maintenance’ – om er maar een paar te noemen -, worden nu eindelijk duidelijk.

Maar nog belangrijker is dat Nancy toont wat Artificiële Intelligentie kan doen en hoe het kan bijdragen aan uw business, met name door het verwerven van een dieper klantinzicht en het bieden van betere, meer proactieve en gepersonaliseerde klantervaringen. Uiteraard in de haar bekende stijl, met veel visuele voorbeelden, in een aantrekkelijk hoog tempo.

Volledige omschrijving

Profiel

Vakgebied

Customer Centricity, digitale transformatie, strategie, customer service, nieuwe businessmodellen, Artificiële Intelligentie, impact van digitaal op diverse sectoren (waaronder Financial Services, Healthcare, Retail)

Talen

Nederlands, Engels

Tarief

Vanaf €5500,-

In te huren als

Spreker Presentator Dagvoorzitter

Onderwerpen

Innovatie & Trends Leiderschap Technologie & ICT Big Data Marketing & Communicatie Strategie Sales & Klantgerichtheid

Interview

Wat was je eerste baantje?

Klantbediening bij de afdeling Vleeswaren in een supermarkt

Wat is je hoogtepunt in je carriere?

Mijn eerste presentatie in het buitenland (V.S.)

Hoe ziet je vakgebied eruit over 10 jaar?

Ik verkondig juist verandering de enige constante is, dus de toekomst voorspellen blijft lastig. Ik ben er wel van overtuigd dat we grote vernieuwingen zullen zien die ons eigen leven en dat van bedrijven behoorlijk op z’n kop zullen zetten. Inspelen op al die veranderingen is juist wat mijn vak zo leuk maakt!

Voor wie heb je grote bewondering?

Voor Satya Nadella, CEO van Microsoft en Jeff Bezos, CEO van Amazon.

Wat weet niemand van je?

Dat ik ooit model ben geweest voor een beeldhouwer.

Twitter

  • @NancyRademaker Drie kaartjes voor familie uit Vlaanderen gekocht via @telegraaf voor Luxury Light Tour. Zijn ze opgelicht door een… https://t.co/aLiL67rE40
  • @NancyRademaker Self-driving taxi services are here! https://t.co/mmidgSiJ3T
  • @NancyRademaker Alibaba-Led eWTP Finds First European Partner: Belgium https://t.co/Rgd8NIQUDV
  • @NancyRademaker China will be outperforming the world on object recognition through supervised learning. Why? Because they have so… https://t.co/1HQY2APovI
  • @NancyRademaker Looking forward to speaking at an exciting conference in Prague tomorrow! #SimcenterConf https://t.co/NJJVd8j98a