Sprekershuys logo

Hoe organiseer je een hybride event?

Vanuit het Sprekershuys zijn we dagelijks druk bezig met het meedenken over inhoudelijke programma’s en concepten voor online evenementen, maar we denken nu alvast graag met je mee over evenementen in de 1,5 meter samenleving.

Kijken naar de mogelijkheden

De manier hoe we evenementen organiseren heeft het afgelopen jaar een enorme transformatie doorgemaakt, en nog steeds. Maar de eventbranche is veerkrachtig, blijft meebewegen en kijkt vooral naar de mogelijkheden. Zo ook het Sprekershuys. Wat de beperkingen ook zijn, er zijn altijd mogelijkheden.

Wat is een hybride event en waar moet je op letten?

Een hybride event is een event waarbij online en offline samenkomen. Een deel fysiek, en een deel online. Je dagvoorzitter, sprekers en (een klein) publiek live aanwezig vanuit de studio of evenementenlocatie. Daarbij maak je slim gebruik van online streaming zodat er ook vanuit huis een groot aantal mensen het event kan bijwonen. Best of both worlds.

Maar waar moet je nu op letten bij het organiseren van een hybride event? Hoe zorg je ervoor dat dit verantwoord en veilig is en dat de bezoekers die op locatie aanwezig zijn op 1,5 meter afstand blijven? We zullen deze pagina blijven aanvullen met nieuwe inzichten vanuit ons en de branche!


Advies nodig? We helpen je graag! Neem contact op via ons contactformulier of telefonisch via 030 - 3040025.

Cookiemelding

Onze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website accepteer je ons cookiebeleid.

 

Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken. Deze functionele cookies zorgen ervoor dat je de website correct kunt weergeven en gebruiken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Statistieken

Een goede website is nooit af! We proberen iedere dag de websitebezoeker een betere ervaring te bieden. Met de cookies voor statistieken analyseren we hoe bezoekers onze website gebruiken. Zo ontdekken we wat goed werkt én wat wij nog beter moeten doen! De gegevens worden anoniem verzameld, maar geven ons wel het inzicht wat nodig is om iedere dag weer een betere website te maken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Marketing

Deze cookies gebruiken wij om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om advertenties weer te geven die passen bij de behoeftes van de individuele bezoeker. Denk bijvoorbeeld aan Google advertenties of Social media advertenties. Wil je weten om welke cookies het precies gaat? We beschrijven ze in ons privacy statement.

Ingeschakeld Uitgeschakeld