Vakgebied

Marketing
Customer Centricity
Customer journey
Digitale innovatie
Artificial Intellegence
Sales

Thema's

Leiderschap
Ondernemerschap
Business & Management
Communicatie & Media
Strategie
Sales & Klantgerichtheid
Economie & Financiën
Innovatie & Trends
Spreker technologie
Webinar

In te huren als

Spreker
Dagvoorzitter
Panellid

Talen

Nederlands
Engels

Tarief

Op aanvraag

Biografie

Biografie

Rik Vera kan je inhuren als spreker en dagvoorzitter bij het Sprekershuys. Hij spreekt over ondernemerschap, leiderschap, marketing, Customer Centricity, customer journey, digitale innovatie en sales. Op deze pagina kun je onder de kop 'sessie' meer informatie vinden over de verschillende mogelijkheden.

Spreker Rik Vera

Rik Vera is partner bij Nexxworks en een wereldwijd gerenommeerde keynote spreker, veelgeprezen auteur en vertrouwd adviseur op het gebied van extreme klantgerichtheid, disruptie, veranderende bedrijfsmodellen, sales, marketing en het voorbereiden van bedrijven op 'The Day After Tomorrow'. Als spreker inspireert Rik Vera organisaties van over de hele wereld met zijn keynote en bereidt hij zijn publiek voor op 'The Day After Tomorrow'.

Hij doet dit op een scherpe, energieke en enthousiaste manier met de nodige dosis humor en entertainment. Rik Vera kan je inhuren als spreker en dagvoorzitter bij het Sprekershuys. Hij spreekt over ondernemerschap, leiderschap, marketing, Customer Centricity, customer journey, digitale innovatie en sales

De wereld verandert met de snelheid van het licht. Om als organisatie of leider te kunnen overleven tijdens The Day After Tomorrow moet je je als leider kunnen verbinden met de wereld, maar tegelijkertijd ook in staat zijn om het individu aan te spreken en te betrekken. Maar hoe doe je dit en hoe hou je dit bij? Het antwoord is duidelijk. Om te blijven evolueren, moet je je laten inspireren door de wereld, moet je inzoomen op de behoeften van de klant, je richten op de mogelijkheden die er zijn en blijven experimenteren.

Keynotes van spreker Rik Vera

Rik helpt in zijn keynotes organisaties begrijpen hoe ‘The New Normal’ onze werkomgeving heeft getransformeerd in een dicht netwerk. ‘The New Normal’ heeft alles te maken met digitalisering. Hij legt uit waarom een bedrijf zelf een netwerk moet worden, hoe ‘The New Normal’ het gedrag van klanten en de snelheid van de markt heeft veranderd en dat de key voor een succesvol bedrijf ‘de klant altijd voorop stellen’ is. Dit alles wordt niet alleen verteld, maar wordt duidelijk gemaakt doormiddel van een programma waarin 'digital' een sleutelrol speelt.

Verwacht geen pure technologische uitleg in het verhaal van Rik. Tijdens zijn keynote ontdekken we hoe we het gedrag en de behoeften van onze klanten de leidraad zijn voor onze bedrijven en welke rol daarin zeer intelligente technologieën moeten spelen.

In de komende jaren zal de offline wereld volledig digitaliseren. Ben je daar klaar voor? Is het bedrijf daar klaar voor?

Lees meer
We can be superheroes saving the world. Let us just do that shall we.
Schermafbeelding 2020 03 17 om 11 34 36
Advies nodig Blok Team SH

Advies
nodig?

De juiste spreker boeken of invulling van je event kiezen kan een uitdaging zijn. Hierover denken we graag persoonlijk met je mee. Neem vrijblijvend contact op voor advies, óók als je nog in de oriënterende fase zit.

Contact opnemen

Nieuws

Bekijk meer