Sales & Klantgerichtheid

Wil je van je klanten fans maken? Onderscheid je van je concurrenten door te transformeren naar een klantgerichte organisatie. Met een goede klantbeleving kun je het verschil maken voor jouw klanten en organisatie. Boek jouw expert op het gebied van sales en klantgerichtheid bij het Sprekershuys.

Themapagina Sales & Klantgerichtheid

Sprekers over Sales & Klantgerichtheid inhuren

Het belang van klantgerichtheid

De wens van de klant verandert met de tijd, maar de principes van klantgerichtheid blijven vrijwel hetzelfde. Een tevreden klant bereik je met luisteren naar het probleem, zijn wensen centraal stellen en je klant als geen ander kennen. De klant is namelijk koning en heeft de macht om de koopkracht van andere (toekomstige) klanten te beïnvloeden.

Een sterke, klantgerichte strategie is dus ook van invloed op het aantal sales dat je binnenhaalt. Wij verbinden je graag met inspirerende sprekers die jou laten zien hoe je met klantgerichtheid jouw doelen kunt bereiken. Dit kun je meenemen als bedrijf maar ook toepassen in je carrière als sales associate.

Top sprekers over sales en klantgerichtheid

Feike Cats

Specialisatie:
Klantgerichtheid, sales, communicatie.

Focus:
Feike richt zich op het vergroten van klant- en medewerkerstevredenheid door een enthousiasmerende en praktische benadering van klantgericht werken.

Doelgroep:
Organisaties in profit en non-profit, teams en professionals die klantgerichtheid willen versterken in hun dagelijkse werk.

Thema’s:
Klanthousiasme, klantgerichtheid, servicebeleving, interne communicatie, sales, werkplezier.

Guido Thys

Specialisatie:
Klantgerichtheid, strategie, zakelijke dienstverlening.

Focus:
Guido combineert humor, analyse en maatwerk om organisaties te helpen klantgerichter te denken en duurzame waarde te creëren in veranderende markten.

Doelgroep:
Organisaties, managers, ondernemers en teams die op zoek zijn naar een vernieuwende kijk op klantgerichtheid en organisatieontwikkeling.

Thema’s:
Klantgerichtheid, disruptie, strategische vernieuwing, klantbeleving, innovatie, ondernemerschap.

Rik Vera

Specialisatie:
Digitale innovatie, klantgerichtheid, leiderschap & strategie.

Focus:
Rik helpt organisaties om radicaal klantgericht te denken en data-gedreven ecosystemen te bouwen die waarde toevoegen in een snel veranderende wereld.

Doelgroep:
Directies, managers, innovatieteams en commerciële afdelingen die toekomstbestendig willen worden.

Thema’s:
Customer centricity, ecosystemen, digitale transformatie, nieuwsgierigheid als KPI, innovatie, leiderschap.

Jouri Schoemaker

Specialisatie:
Pitchen, duurzaam ondernemen, innovatie.

Focus:
Jouri laat zien hoe een goede pitch en transparante communicatie helpen om klanten te betrekken, vertrouwen te winnen en duurzame proposities te verkopen.

Doelgroep:
Start-ups, scale-ups, ondernemers, marketing- en salesteams die hun verhaal overtuigend willen presenteren.

Thema’s:
Pitchen, klantgerichtheid, duurzaam ondernemen, salesverhalen, innovatie, start-up groeistrategieën.

Steven van Belleghem

Specialisatie:
Klantgerichtheid, digitale marketing, technologische innovatie.

Focus:
Steven verbindt technologie en empathie om bedrijven te helpen duurzame klantrelaties op te bouwen in een snel digitaliserende wereld.

Doelgroep:
Marketing- en salesprofessionals, directies, innovatiemanagers en klantgerichte teams binnen profit- en non-profitorganisaties.

Thema’s:
Klantbeleving, digitalisering, conversational marketing, technologie en empathie, future of customer service, klantrelaties.

Irene Koel

Specialisatie:
Marketing, creativiteit, maatschappelijke innovatie.

Focus:
Irene combineert creatief denken met praktische marketingervaring om organisaties te inspireren tot klantgerichte en betekenisvolle vernieuwing.

Doelgroep:
Marketingprofessionals, innovatie- en communicatieteams, MKB-bedrijven en maatschappelijke organisaties.

Thema’s:
Klantgericht ondernemen, creatieve marketing, maatschappelijke impact, design thinking, betekenisvol merkbouwen, innovatieprocessen.

Inspiratie
Sydney Brouwer presenteert lopend in blauw pak

Wat is klantgerichtheid? – Sydney Brouwer

Huysgenoot Sydney Brouwer is specialist en spreker op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Hij staat wekelijks op het podium om zijn kennis en enthousiasme over het vakgebied te delen. Ook helpt hij bedrijven bij het bouwen van een klantgerichte cultuur.

...Meer

Neem contact met ons op

*Tarieven van onze sprekers en dagvoorzitters gaan vanaf €1500,- ex BTW. Neem contact op via ons contactformulier of telefonisch via 030-3040025.

Onze Werkwijze bij Sprekershuys

  • Stap 1: Contact opnemen. Begin met contact opnemen met Sprekershuys. Je kan een aanvraag indienen via ons boekingsformulier, ons bellen op 030 304 0025 of ons bereiken via e-mail of chat.
  • Stap 2: Mogelijkheden bespreken. Na ontvangst van jouw aanvraag bespreken we je wensen en verzamelen we belangrijke details zoals datum, locatie, tijd en thema. Op basis van deze informatie sturen we een voorstel, vragen we sprekers uit en reserveren we vrijblijvend een optie.
  • Stap 3: Overeenkomst opstellen. Wanneer de keuze voor de gastspreker of dagvoorzitter definitief is, delen we de overeenkomst met je.
  • Stap 4: Voorbespreking. In een voorbespreking bespreek je met de spreker de belangrijkste inhoudelijke punten. Dit zorgt voor een waardevolle lezing voor jou en de deelnemers.
  • Stap 5: Laatste detail. Voor de praktische zaken komen we 2 maanden van tevoren in de lucht, net zoals voor de voorbespreking.
  • Stap 6: Dag van het evenement. De spreker arriveert ruim op tijd op de locatie, klaar om te beginnen.
  • Stap 7: Evaluatie. Na de lezing nemen we contact met je op om te evalueren hoe alles is verlopen en om feedback te verzamelen.