Spreker generaties inhuren

Wat drijft Millennials, Generatie Z en Generatie Y? Hoe verhouden ze zich tot de Patat- en Prestatiegeneratie? Hoe presteren de verschillende generaties op de werkvloer? Elke generatie heeft verschillende normen en waarden en dat kan soms botsen, maar juist in die generatieverschillen verschuilt vaak de kracht van verbinding en een goede samenwerking. Onze sprekers geven keynotes over alles wat je moet weten over de verschillende generaties, want dat zijn er nogal wat!

Verschillende generaties hand in hand

Sprekers over generaties inhuren

Onze sprekers nemen je mee in de dynamiek van generaties, leggen uit hoe je optimaal gebruikmaakt van elkaars kwaliteiten en bouwen bruggen tussen jong en oud. Benieuwd hoe generaties jouw organisatie kunnen versterken?

"Verschillende generaties op de werkvloer"

Verschillende sprekers hebben verschillende invalshoeken

Talitha Muusse

Specialisatie:
Duurzaamheid, generaties en impactvol leiderschap.

Focus:
Talitha richt zich op het benutten van de kracht van jongere generaties en het stimuleren van duurzame samenwerkingen tussen bedrijven en young professionals.

Doelgroep:
Leiders, bedrijven en organisaties die zich willen inzetten voor duurzame transities en talentontwikkeling binnen jonge generaties.

Thema's:
Duurzaam leiderschap, generatiedynamiek, innovatie, talentontwikkeling en maatschappelijke impact.

Thijs Launspach

Specialisatie:
Stress, burn-out, werkdruk en mentale gezondheid.

Focus:
Thijs helpt organisaties en individuen om beter om te gaan met werkdruk en stress en streeft naar een gezonde balans tussen werk en privéleven.

Doelgroep:
Werkgevers, werknemers, HR-professionals en iedereen die op zoek is naar praktische handvatten voor een betere mentale gezondheid.

Thema's:
Stressmanagement, burn-out preventie, werk-privébalans, Millennials en de impact van werkdruk op welzijn.

Kim Jansen

Specialisatie:
Gedragsverandering, communicatie en teamdynamiek in relatie tot generaties op de werkvloer.

Focus:
Kim helpt organisaties begrijpen hoe verschillende generaties effectief kunnen samenwerken, met aandacht voor de impact van sociale psychologie op teamcommunicatie en gedrag.

Doelgroep:
Bedrijven en organisaties die meer inzicht willen in de dynamiek tussen generaties en hoe zij kunnen samenwerken om een sterke, inclusieve werkcultuur te creëren.

Thema's:
Generaties op de werkvloer, gedragsverandering, intergenerationele samenwerking, effectieve communicatie en leiderschap afgestemd op diverse generaties.

Jasper Scholten

Specialisatie:
Generatiemanagement, met een focus op Millennials en Generatie Z.

Focus:
Jasper richt zich op het verbinden van verschillende generaties binnen organisaties, met als doel de werkvloer zowel gezelliger als productiever te maken. Hij biedt inzichten in het aantrekken, motiveren en behouden van jong talent.

Doelgroep:
Bedrijven en organisaties die hun medewerkersbestand willen versterken door beter in te spelen op de behoeften en verwachtingen van Millennials en Generatie Z.

Thema's:
Leidinggeven aan Millennials, het binden en boeien van jong talent en het creëren van een 'Millennialproof' organisatiecultuur.

Laura Bas

Specialisatie:
Generatie Z, changemanagement en digitale transformatie.

Focus:
Laura richt zich op het overbruggen van de kloof tussen Generatie Z en eerdere generaties binnen organisaties. Ze biedt inzichten in de unieke kenmerken, drijfveren en verwachtingen van deze generatie en hoe bedrijven hierop kunnen inspelen.

Doelgroep:
Organisaties en bedrijven die hun strategieën willen afstemmen op de behoeften van Generatie Z, zowel intern (werknemers) als extern (klanten).

Thema's:
Generatie Z in de werkplek, digitale transformatie, change management, diversiteit en inclusie en toekomstgericht leiderschap.

Aart Bontekoning

Specialisatie:
Generatiediversiteit en organisatievernieuwing.

Focus:
Aart onderzoekt hoe verschillende generaties binnen organisaties samenwerken en hoe deze dynamiek kan bijdragen aan vernieuwing en groei. Hij biedt inzichten in de unieke kenmerken en drijfveren van elke generatie en hoe organisaties hierop kunnen inspelen.

Doelgroep:
Bedrijven en organisaties die de samenwerking tussen generaties willen verbeteren en de kracht van generatiediversiteit willen benutten voor organisatieontwikkeling.

Thema's:
Generatiediversiteit, organisatievernieuwing, leiderschap, cultuurverandering en intergenerationele samenwerking.