Keynote spreker
Steven van Belleghem is een internationale keynote spreker, inspirator, auteur van bestseller boeken en oprichter van B-Conversational. Zijn expertise en passie liggen bij de toekomst van Customer Experience. Hij vertaalt digitale trends naar concrete strategieën en inzichten voor bedrijven. Steven gaf al meer dan 1.250 presentaties in meer dan 45 landen. Hij weet het publiek te boeien met sprekende voorbeelden, grappige anekdotes en concreet advies. Steven van Belleghem is te boeken als spreker bij het Sprekershuys.
Steven van Belleghem is een ervaren spreker op nationale en internationale congressen. Hij won de afgelopen jaren verschillende awards voor 'Best Speaker'. Zijn manier van spreken wordt vaak omschreven als motiverend, pragmatisch en zeer enthousiast. Hij is expert op het gebied van technologie, social media, digitale marketing, klantgerichtheid, ondernemerschap, innovatie, digitale evolutie, verandering en disruptie.
Van motiverende keynote speeches tot management-coaching: Steven is één van Europa's grootste thought leaders op het gebied van social media, digitale trends en digitale marketing. Zijn missie is bedrijven helpen hun klanten centraal te zetten en open te staan voor nieuwe technologieën. Zoek je een inspirerende lezing over marketing, communicatie, klantrelaties en digitalisering? Stevens lezingen staan bekend om hun unieke karakter, diepgang, originaliteit, energie en humor. Daarnaast gaat hij altijd het gesprek aan met gasten, zodat de lezing erg interactief is.
Met zijn eigen inspiratie- en coachingsbedrijf, B-Conversational, wil Steven bedrijven helpen evolueren naar 'Conversation Companies’ die zich aanpassen aan de hedendaagse consument. Hij combineert zijn eigen expertise met de interne knowhow en visie van bedrijven op ondernemen en de toekomst van klantrelaties. Daar liggen de volgende uitdagingen: het vinden van een balans tussen mens en machine, het arceren van de menselijke ‘touch’ en het optimaal gebruik maken van de kracht om mensen met elkaar te verbinden. Tot zijn opdrachtgevers behoren onder andere Google, Booking.com, Unilever, Rabobank en Coolblue.
Steven schreef een aantal bestsellers, waaronder ‘When digital becomes human’ en “The offer you can’t refuse: wat als klanten meer willen dan uitstekende service?’.
Steven van Belleghem is te boeken als spreker en panellid bij het Sprekershuys. Hij geeft inspirerende lezingen over technologie, social media, digitale marketing, klantgerichtheid, ondernemerschap, innovatie, digitale evolutie, verandering en disruptie. Op deze pagina kun je onder de kop 'Sessies' meer informatie vinden over de verschillende mogelijkheden.
Spreker Steven van Belleghem boeken voor jouw evenement? Neem contact met ons op!
Internationale sprekers, Business & Management, Communicatie & Media, Ondernemerschap, Trendwatchers, Sales & Klantgerichtheid, Technologie & Innovatie
Digital consumer, Disruption, Innovation, Technology, Digital transformation, Change, Social media, Digital marketing
Er is een urgente noodzaak voor een extreme transformatie van klantenrelaties. Klanten leven in een wereld van ‘selfservice’, ‘big data’, klantenautomatisering en de integratie van de online & offline wereld. Door de digitale evolutie hebben klantenrelaties op een menselijk niveau dan wel digitaal niveau verandering nodig. De volgende uitdagingen liggen er: het vinden van een balans tussen mens en machine, het arceren van de menselijke ‘touch’ en het optimaal gebruik maken van de kracht om mensen met elkaar te verbinden. Steven neemt je mee op reis naar de toekomst. Zijn verhaal is provocerend, opwindend en eng tegelijkertijd. Geniet van deze geweldige reis!
De houdbaarheidsdatum van een gemiddelde bedrijfsstrategie is steeds korter aan het worden. Er is simpelweg geen andere optie: bedrijven moeten voorbereid zijn om zichzelf opnieuw uit te vinden. In deze presentatie identificeert Steven drie domeinen die opnieuw uitgevonden moeten worden: het ‘businessmodel’ van een organisatie, de klantrelaties en de manier waarop het bedrijf zelf opereert. Want niet alleen de bedrijven, maar ook elke werknemer moet opnieuw uitgevonden worden. Ben jij klaar voor jouw eigen make-over?
Over de toekomst van marketing. Klanten veranderen en evolueren sneller dan ooit tevoren en hetzelfde kan gezegd worden voor technologische mogelijkheden. Hierdoor zullen bedrijven zich continu moeten aanpassen aan een steeds veranderende omgeving. In het positief daglicht blijven staan bij klanten vergt een extreme focus op branding en het centraal stellen van klanten. Sterker nog, klantgerichtheid wordt een impliciet proces. Dit principe is ook wel bekend als ‘verkopen zonder te verkopen’ en onze huidige manier van marketing is nog niet voorbereid om dit principe te gebruiken. De kernwoorden in deze nieuwe marketingstructuur zijn flexibiliteit en discipline. Het publiek wordt voorbereid voor de toekomst door nieuwe trends, nieuwe inzichten en anekdotes.
Steven vertaalt digitale trends naar concrete strategieën en inzichten voor bedrijven. Hij is auteur van twee internationale bestsellers, is part-time marketing professor en is een veelgevraagd spreker.Steven is een ervaren spreker op nationale en internationale congressen. Hij heeft verschillende awards ontvangen door de jaren heen voor 'Best Speaker'. Zijn manier van spreken wordt vaak omschreven als motiverend, pragmatisch en zeer enthousiast. Steven geeft motiverende keynote speeches en doet aan management coaching. Daarnaast geeft Steven advies over social media, conversation management en klantrelaties.
Over moderne marketing communicatie. Conversaties tussen mensen hebben een grote invloed op het koopproces. Zowel online conversaties als sociale interactie in real life beïnvloeden de manier waarop wij dingen zien. De paradox is dat de meeste managers bewust zijn van deze kracht van conversaties, maar nog steeds falen in het managen op dit vlak. Als een gevolg heeft bijna ieder bedrijf een conversatie potentie die niet gebruikt wordt. In deze presentatie beschrijft Steven hoe een bedrijf deze conversaties actief kan managen. Het gaat om het opzetten van een nieuwe bedrijfscultuur. Het is ook een verhaal over de kracht van werknemers en klanten en ten slotte gaat het ook over het intelligent gebruiken van social media. Deze presentatie is gebaseerd op de boeken ‘The Conversation Manager’ en ‘The Conversation Company’. Gebruikmakend van enorm herkenbare en verse inzichten neemt Steven zijn publiek mee op een reis door de wereld van conversatie.
Consumenten maken zich over twee zaken zorgen: hun eigen leven en de toekomst van de maatschappij. Iedereen heeft dromen en ambities. Hoe kan je daar als bedrijf een rol in spelen? De komende jaren zullen we de overgang zien van customer journeys naar life journeys. Daarnaast zal het belang van maatschappelijke meerwaarde creëren enkel maar toenemen. We zullen evolueren van authentieke naar verantwoordelijke bedrijven. Volgens Steven Van Belleghem draait het in de klantgerichte organisatie van de toekomst om het combineren van deze tendensen.
Neem vrijblijvend contact op met een van onze verbinders.