Online events zijn de toekomst. Steeds vaker kiezen bedrijven ervoor om ook digitaal hun boodschap uit te dragen. En dat is logisch, gezien de potentiële zichtbaarheid en bereik van een online productie. Op deze pagina vind je whitepapers die je op weg helpen!
Van een fysiek event een online of hybride event maken of veranderen in een webinar doe je niet zomaar. Zeker niet als je het voor het eerst doet. Er komt behoorlijk wat bij kijken. Het geluid en beeld moeten perfect zijn, de presentatie moet helder overkomen en je moet weten hoe je interactieve tools op een zinvolle manier inzet. Werk aan de winkel dus.
Een goede voorbereiding en knowhow is daarom essentieel. Het Sprekershuys staat voor je klaar om je te helpen jouw boodschap volledig online over te brengen bij jouw kijkers. Onze kennis en kunde zit in het geven van goed advies en in de begeleiding en in het selecteren van de juiste (technische) partners. Dit ervaar je immers ook bij ons, bij de zoektocht naar sprekers en dagvoorzitters. Bovendien maken we al jaren videocontent, voor onszelf en voor onze sprekers. Intro's, outro’s, bumpers: we got you covered.
Vraag ons dus gerust hoe we de doelstellingen van jouw event of organisatie kunnen behalen middels een interactieve webinar, conferentie, congres, productlancering of awardshow. Met creatieve oplossingen en de nieuwe technieken van partijen in ons netwerk, helpen we je stap voor stap. Voor, tijdens en na livegang.
Het Sprekershuys geeft antwoord op vragen die jij hebt over het organiseren van een online event. We hebben de belangrijkste onderdelen die aan bod komen in enkele whitepapers voor je samengevat. Hieronder vind je deze documenten om je op weg te helpen. Heb je meer vragen of staat een antwoord er niet tussen? Laat het ons weten, we helpen je vanzelfsprekend graag
Een online event heeft in korte tijd aan populariteit gewonnen. Het aanbod is enorm en er is ontzettend veel mogelijk. Gelukkig! Maar, hoe zie je door de bomen het bos nog? Wat heb je nodig om een professioneel online event neer te zetten en waar moet je aan denken als het woord productie valt? Deze whitepaper helpt je met de grote lijnen. Geef op deze pagina je voorkeur door en ga aan de slag!
Een online event wordt het op een andere manier ingevuld en vormgegeven dan een fysiek event. De nadruk ligt hier op complete videoproducties met behulp van motion & graphic design en de fysieke vormgeving van de studio zelf. We leggen je graag uit wat er bij komt kijken. Deze whitepaper ontvangen? Ga naar deze pagina en laat je gegevens en voorkeur achter.
De inhoud die je verspreidt tijdens een event is belangrijk, maar bij een online event is dit nóg veel belangrijker. Hoe zorg je ervoor dat in relatief korte tijd je boodschap effectief overkomt, zonder dat het alleen maar zenden is? In deze whitepaper leggen we het je uit. Ga naar deze pagina om je voorkeur en gegevens door te geven om aan de slag te gaan!
Bij een event moet je aan ontzettend veel dingen denken die op de dag van het event samenkomen. Bij een online event geldt hetzelfde, maar omdat er veel zaken anders ingestoken worden, kan het nog wat onwennig zijn. In deze whitepaper geven we je een handige checklist, zodat je zeker weet dat je overal aan hebt gedacht. Ga naar deze pagina om je voorkeur en gegevens door te geven om aan de slag te gaan. Op naar een geslaagd event!