Sprekershuys logo

Interactieve tools

Een belangrijk onderdeel van een online event of webinar is interactie. Door je publiek echt te betrekken verhoog je de impact enorm!

Interactie, welke interactieve tools zijn er?

Er zijn heel veel interactieve tools. Van een simpele chat tot avatar met eigen foto die de bezoeker kan uploaden. In onderstaand rijtje vind je een samenvatting van mogelijkheden, van simpel tot uitgebreid:


Mogelijke interactie

  • Chatfunctie
  • Polls
  • Vragen stellen aan je publiek

Voorbeelden van een interactieve tool

‏‏‎ ‎

  • Avatars. Een echte omgeving waar iedereen in het publiek zit. (of zelfs even aanschuiven aan tafel)
  • Je ziet virtual de vraag in beeld mét foto zodat je weet wie de vraag heeft gesteld
  • De online omgeving is de zaal en studio waarbij je het podium én het publiek ziet. Iedereen in de zaal heeft een foto waardoor je een realistische setting realiseert.

‏‏‎ ‎

Voorbeeld van interactie met het publiek in een virtuele studio, je kunt zo alle deelnemers zien.

Heb je hulp nodig bij het vinden van de juiste interactietool? Neem direct contact op.

Cookiemelding

Onze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website accepteer je ons cookiebeleid.

 

Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken. Deze functionele cookies zorgen ervoor dat je de website correct kunt weergeven en gebruiken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Statistieken

Een goede website is nooit af! We proberen iedere dag de websitebezoeker een betere ervaring te bieden. Met de cookies voor statistieken analyseren we hoe bezoekers onze website gebruiken. Zo ontdekken we wat goed werkt én wat wij nog beter moeten doen! De gegevens worden anoniem verzameld, maar geven ons wel het inzicht wat nodig is om iedere dag weer een betere website te maken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Marketing

Deze cookies gebruiken wij om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om advertenties weer te geven die passen bij de behoeftes van de individuele bezoeker. Denk bijvoorbeeld aan Google advertenties of Social media advertenties. Wil je weten om welke cookies het precies gaat? We beschrijven ze in ons privacy statement.

Ingeschakeld Uitgeschakeld