Sprekershuys logo

Interview Deel 1 met Beirem Ben Barrah en Philip Jordanov

IMG 20191201 WA0072
Door Christel
12 januari
Thumbnail blogs

Deze week zijn huysgenoten Bereim Ben Barrah en Philip Jordanov te gast in onze huyskamer. En ook hen vroegen we natuurlijk het (over)hemd van het lijf! Benieuwd naar hun toekomstvisie en blik op innovatie? Bekijk het interview!

Ingrediënten van beste klantbeleving

'Ik denk dat dat empathie is,' antwoordt Philip voorzichtig. 'Er zijn namelijk drie verschillende soorten: cognitieve , emotionele én compassionele empathie.' Volgens hem wordt vooral de laatste variant vaak vergeten, terwijl dit dé stap van actie is naar de klant. 'Het maakt niet uit wat voor bedrijf je hebt, dit gaat je enorm helpen!'

Thumbnail You Tube 1

Je moet met de mensen praten

Volgens Bereim is interactie één van de belangrijkste punten als het gaat om het geven van een goede lezing. 'Je moet praten met de mensen!'

Spreker Beirem Ben Barrah is expert op het gebied van mens & maatschappij, leiderschap, ondernemerschap en wetenschap.
Wil jij Beirem Ben Barrah boeken voor jouw event? Neem contact op!
Spreker Philip Jordanov is expert op het gebied van leiderschap, mens & maatschappij, wetenschap, strategie en creativiteit & inspiratie.
Wil jij Philip Jordanov boeken voor jouw event? Neem contact op!

Bekijk ook:

Cookiemelding

Onze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website accepteer je ons cookiebeleid.

 

Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken. Deze functionele cookies zorgen ervoor dat je de website correct kunt weergeven en gebruiken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Statistieken

Een goede website is nooit af! We proberen iedere dag de websitebezoeker een betere ervaring te bieden. Met de cookies voor statistieken analyseren we hoe bezoekers onze website gebruiken. Zo ontdekken we wat goed werkt én wat wij nog beter moeten doen! De gegevens worden anoniem verzameld, maar geven ons wel het inzicht wat nodig is om iedere dag weer een betere website te maken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Marketing

Deze cookies gebruiken wij om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om advertenties weer te geven die passen bij de behoeftes van de individuele bezoeker. Denk bijvoorbeeld aan Google advertenties of Social media advertenties. Wil je weten om welke cookies het precies gaat? We beschrijven ze in ons privacy statement.

Ingeschakeld Uitgeschakeld