Interview Deel 1 met Beirem Ben Barrah en Philip Jordanov

...5 minuten leestijd

Deze week zijn huysgenoten Bereim Ben Barrah en Philip Jordanov te gast in onze huyskamer. En ook hen vroegen we natuurlijk het (over)hemd van het lijf! Benieuwd naar hun toekomstvisie en blik op innovatie? Bekijk het interview!

Ingrediënten van beste klantbeleving

'Ik denk dat dat empathie is,' antwoordt Philip voorzichtig. 'Er zijn namelijk drie verschillende soorten: cognitieve , emotionele én compassionele empathie.' Volgens hem wordt vooral de laatste variant vaak vergeten, terwijl dit dé stap van actie is naar de klant. 'Het maakt niet uit wat voor bedrijf je hebt, dit gaat je enorm helpen!'

Je moet met de mensen praten

Volgens Bereim is interactie één van de belangrijkste punten als het gaat om het geven van een goede lezing. 'Je moet praten met de mensen!'

Wil jij Philip Jordanov en Beirem Ben Barrah boeken voor jouw event? Neem contact op!