Leer baanbrekende inzichten en tools uit de psychologie en neurowetenschap toepassen om effectievere besluiten te nemen en gedrag te veranderen.

Philip Jordanov is cognitief neuropsycholoog gespecialiseerd in besluitvorming, onderbewuste bias en gedragsverandering. Hij onderzoekt hoe niet-rationele, voorspelbare denkpatronen (cognitieve biases) onze keuzes beinvloeden en de impact op mensen om ons heen daarvan. In het hersenlab op de Universiteit van Amsterdam kwam hij erachter dat er een wereld aan kennis over hoe mensen denken, kiezen, voelen en doen verborgen lag binnen academia. Deze inzichten zet hij om in praktische tools voor professionals binnen leiderschap, management, marketing en communicatie. Philip Jordanov is te boeken als spreker bij het Sprekershuys.
Philip Jordanov is een wetenschapper, trainer en consultant met een passie voor het brein, mensen en muziek. In het hersenlab op de Universiteit van Amsterdam kwam hij erachter dat er een wereld aan kennis over hoe mensen denken, kiezen, voelen, en doen verborgen lag binnen academia. Met een team van psychologen bij Neurofied zet hij die inzichten om in praktische tools voor professionals binnen leiderschap, management, marketing en communicatie. Kennis over ons brein en gedrag is waardevol voor iedereen wiens werk om mensen draait.
Philip werkt met teams binnen organisaties als KWF, PVH en Tesla om inzichten uit psychologie en neurowetenschap toe te passen. Daarnaast geeft hij colleges in brein en gedrag op verschillende universiteiten en hogescholen, waaronder de masterclass Neuroleiderschap op Nyenrode Business University met o.a. Erik Scherder.
Philip Jordanov is te boeken als spreker bij het Sprekershuys en is expert op het gebied van leiderschap, mens & maatschappij, wetenschap en strategie. Op deze pagina vind je onder de kop ‘Sessies’ meer informatie over de verschillende mogelijkheden.
Spreker Philip Jordanov boeken voor jouw evenement? Neem hier contact met ons op!
Leer baanbrekende inzichten en tools uit de psychologie en neurowetenschap toepassen om effectievere besluiten te nemen en gedrag te veranderen.
Leer hoe en waarom collega's, consumenten, werknemers en werkgevers vaak onderbewust irrationele keuzes maken en welke innovaties dit meebrengt binnen consumenten- en organisatiegedrag.
De juiste spreker boeken of invulling van je event kiezen kan een uitdaging zijn. Hierover denken we graag persoonlijk met je mee. Neem vrijblijvend contact op voor advies, óók als je nog in de oriënterende fase zit.