1. ...
    Meer dan 1050 referenties
  2. ...
    Altijd de perfecte match
  3. ...
    Offerte binnen 24 uur
  4. ...
    Creatieve (online) concepten

Spreker & presentator

Sydney Brouwer

Sydney Brouwer is specialist en onderzoeker op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. Tijdens zijn lezingen laat hij je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management. Naast zijn werk als spreker is hij host van de ‘Over Klanten Gesproken’ podcast en auteur van het boek ‘Klantgericht Leiderschap.’ Sydney is te boeken als spreker, presentator en panellid bij het Sprekershuys.

...Sydney Brouwer

Over Sydney Brouwer

Sydney is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij onderzoekt organisaties waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen. Wat doen deze organisaties anders dan hun concurrenten waardoor ze keer op keer fans maken van klanten en medewerkers? Die vraag staat centraal in zijn onderzoek. Die kennis deelt hij met met anderen door middel van zijn podcast, zijn boeken Klantgericht Leiderschap en Six Star Service en zijn inspiratiesessies.


Sydney als spreker

Sydney's inspiratiesessies worden gekenmerkt door hoge energie, interactie en humor. Sydney gebruikt altijd veel verhalen uit de praktijk die je aan het lachen maken én aan het denken zetten. Ook zorgt hij ervoor dat klantgerichtheid super concreet wordt, zodat iedereen er direct mee aan de slag kan.



Boek Sydney Brouwer bij het Sprekershuys!

Sydney Brouwer is te boeken als spreker, presentator en panellid en is expert op het gebied van klantbeleving, klantgerichtheid en klantgericht leiderschap. Op deze pagina vind je onder de kop ‘Sessies’ meer informatie over de verschillende mogelijkheden.


Spreker Sydney Brouwer boeken voor jouw evenement? Neem hier contact met ons op!

Daarom kies je voor Sprekershuys

  • ...Ruim 10 jaar ervaring
  • ...Creatieve (online) concepten
  • ...Offerte binnen 24 uur
  • ...Eigen Content Studio
...Vraag offerte aan

Expertise

Patiëntgerichtheid, Klantbeleving, Customer experience, Klantgerichtheid

In te huren als

  • Spreker
  • Presentator
  • Panellid

Tariefindicatie

Prijs op aanvraag

Sessies

Lezing Sydney Brouwer De transformatie naar een klantgerichte organisatie.

De transformatie naar een klantgerichte organisatie. Dit is een seminar van c.a. 2-2,5 uur. Sydney gaat hierbij dieper in op de 6 bouwstenen van een klantgerichte cultuur en hoe je de transformatie in de praktijk inzet.

Lezing Sydney Brouwer Klantgericht leiderschap.

Tijdens deze lezing neemt Sydney zijn publiek mee langs de 8 principes van klantgericht leiderschap die hen gaan helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur in het bedrijf.

Lezing Sydney Brouwer

Er zijn veel sprekers te vinden die je kunnen vertellen hoe een goede klantbeleving en hoge klantgerichtheid. Waar Sydney echter het meest voor gevraagd wordt, zijn sessies waarin hij echt uitlegt hoe je een een goede klantbeleving organiseert. Dit vraagt namelijk best wel wat van je organisatie, managers en medewerkers. Wat zijn de elementen van een klantgerichte cultuur? Hoe bouw je een klantgerichte organisatie? Hoe vind je mensen met het juiste DNA die jouw klanten enthousiast gaan maken? Hoe maak jij als manager het verschil voor jouw mensen, zodat zij het verschil kunnen maken voor de klant?

Lezing Sydney Brouwer klantbeleving

Het geheim van een legendarische klantbeleving. Of 'klantbeleving 101'. Het gaat over de basis van een goede klantbeleving. Hoe goed zijn we op dit moment als het gaat om klantgerichtheid? Hoe goed willen we zijn? Met welke 4 elementen maak je klanten altijd enthousiast? Deze sessie is geschikt voor iedereen in de organisatie en is erg interactief.

Lezing Sydney Brouwer Geen enthousiaste klanten zonder enthousiaste medewerkers.

Deze lezing gaat over het belang van medewerkersbetrokkenheid op weg naar een goede klantbeleving. Hoe zorg je voor enthousiaste medewerkers? Managers en HR teams zijn een geschikt doelgroep voor deze lezing.

Lezing Sydney Brouwer Klantgerichtheid voor managers.

Tijdens deze lezing gaat Sydney dieper in op wat klantgerichtheid betekent voor managers.

May you be proud of the work you do, the person you are and the difference you make

Sydney Brouwer - Als de koning je klant zou zijn - spreker klantgerichtheid

Sydney Brouwer - Spreker Klantgerichtheid & Klantbeleving

Advies nodig of een spreker boeken? Wij helpen je graag!

Neem vrijblijvend contact op met een van onze verbinders.