De wereld is onvoorspelbaarder dan ooit en biedt bedrijfsleiders vele economische, geopolitieke, maatschappelijke en ecologische uitdagingen. Sommigen zien deze Never Normal evoluties als een bedreiging, maar deze Executive Masterclass met Peter Hinssen en CX- en klantencultuur-expert Steven Van Belleghem is ontworpen om je mogelijkheden te laten zien, vanuit twee invalshoeken:
• Hoe kun je deze uitdagingen omzetten in innovatieve bedrijfsstrategieën?
• Hoe kun je een cultuur ontwerpen die actief klanten en hun behoeften centraal stelt in jouw bedrijf?
De wereld is meer fluïde en onvoorspelbaarder dan ooit en biedt bedrijfsleiders vele economische, geopolitieke, maatschappelijke en ecologische uitdagingen. Sommigen zien deze Never Normal evoluties als een bedreiging, maar deze Executive Masterclass door wereldleidende innovatie-experts Peter Hinssen en Pascal Coppens is ontworpen om je mogelijkheden te laten zien:
• Hoe kun je deze Never Normal uitdagingen omzetten in innovatieve bedrijfsstrategieën?
• Wat kunnen bedrijven leren van zowel westerse als Chinese innovatie?
Vandaag ervaren we een krachtige cocktail van wereldwijde platforms, informatie, intelligentie en automatisering die het tempo van verandering versnelt. Maar technologie is niet langer de grootste drijfveer van disruptie. Wat op ons afkomt, is van ecologische, biologische, maatschappelijke en geopolitieke aard en dit is nog maar het begin. Deze vele verstoringen zullen zich ontwikkelen tot seismische schokken die onze manier van leven en werken volledig zullen omverwerpen. Denk aan de stijgende zeespiegels die we de komende decennia kunnen ervaren. Of pandemieën zoals COVID-19. Of de koude (handels)oorlog tussen de VS en China.
In de huidige markt wordt 'normaal' steeds opnieuw geherdefinieerd. Ben jij daar klaar voor? Is jouw organisatie dat? In deze keynote onthult Peter Hinssen hoe bedrijven, leiders en werknemers zich zullen moeten aanpassen om te overleven en te gedijen in het Never Normal.
Unicorn start-ups zijn briljant. Maar laten we eerlijk zijn, zeer weinigen van ons zullen er een opstarten of voor een werken. De meesten van ons zijn verbonden aan grote bedrijven die vaak moeite hebben om relevant te blijven voor de steeds veranderende klant. Daarom gaat deze keynote over een wezen dat net zo magisch is, maar misschien een realistischer inspiratie biedt: de Phoenix. Dit zijn de bedrijven die – net als deze mythische vogel – zichzelf steeds opnieuw kunnen heruitvinden: keer op keer rijzen ze op uit de as van het oude, en komen ze sterker terug dan ooit tevoren. Dit zijn de Walmarts, de Volvos, de Disneys, de Apples, de Microsofts, de Ping Ans, de Assa Abloys en AT&T’s van deze wereld.
Iedereen praat over AI, maar de discussie neigt naar de twee uitersten van hype of doemdenken. In deze keynote, vol praktische voorbeelden en cases, wil Peter Hinssen AI demystificeren om zijn publiek een diepgaand en genuanceerd verhaal te bieden over zowel de uitdagingen als het immense potentieel van deze technologie.
Dit zijn de 4 pijlers van zijn presentatie:
• Evolutie van Kunstmatige Intelligentie
• Toepassing van AI
• Implementatie van AI
• Phoenix-potentieel
In het snel veranderende landschap van Kunstmatige Intelligentie (AI) schommelt de discussie vaak tussen uitersten: hype versus doemdenken en West versus Oost (vooral China). Deze gezamenlijke keynote – met innovatiestrategie- en tech-expert Peter Hinssen en China-keynote spreker Pascal Coppens – streeft ernaar verder te reiken dan deze twee uitersten, en biedt een genuanceerde maar diepgaande verkenning van zowel het transformerende potentieel als de uitdagingen van AI.