Jordi van de Bovenkamp (1983) is afgestudeerd als bouwkundig ingenieur en sinds 2011 actief in de wereld van de (online) reclame.
Snel, grappig & actueel.
Sinds 2008 ademt Jordi social media en reclame. Na vele succesvolle jaren bij Boomerang Agency en Media.Monks werkt Jordi sinds april ‘25 als creative director bij TBWA\Neboko, het állerbeste reclamebureau van Nederland. Met klanten als Albert Heijn en Heineken weet Jordi als geen ander hoe je razendsnel kunt inspelen op wat er leeft. Zijn passie voor inhakers en reactieve marketing spat ervan af en die energie voel je ook in zijn presentaties. Je ziet en hoort hem regelmatig op TV en radio en online is hij niet te missen als @JOR_ID. Hij probeert altijd scherp en actueel te zijn, wat 'ie vervolgens afblust met een flinke dosis humor.
Creative Director
Hij was van 2011 tot 2019 partner en creative director bij Boomerang Agency, maakte voor drie jaar een uitstapje naar MediaMonks en keerde in 2022 terug naar Boomerang. Jordi werkte veel voor merken als Heineken en Albert Heijn.
Hij is soms op radio en TV te vinden en zeer actief op zijn social media via @JOR_ID.
Jordi als spreker
Met zijn humor, snelheid en ongekende creativiteit bewijst verhalenverteller Jordi al jarenlang dat hij merken kan maken die mensen raken. In zijn lezingen duikt hij dan ook in de essentie van een goed verhaal. Hoe maak je content die echt blijft hangen bij je doelgroep? Hoe word je als merk menselijker en toegankelijk? Of je het nu reclame noemt, campaigning, influencer-marketing, branded content, social content of virals: in Jordi's optiek is humor het állerbelangrijkste ingrediënt om een ‘commercieel gerecht’ te maken wat behapbaar is.