Spreker & dagvoorzitter
Jan van Setten is een populaire gastspreker op het gebied van management, leiderschap en organisatieverandering. Niet alleen willen veel bedrijven hem inhuren voor een lezing, maar ook verzorgt hij regelmatig workshops voor organisaties in een rol als coach en enter-trainer. Hij stimuleert het publiek invloed uit te oefenen op hun eigen (werkzame) leven. Door te activeren in hun dagelijkse denken en doen. Jan opereert volgens het motto ‘Het leven is verwarrend eenvoudig’. Jan van Setten is te boeken als spreker, dagvoorzitter, presentator en panellid bij het Sprekershuys.
Creativiteit & Inspiratie, Business & Management, Leiderschap & Strategie, Cabaret, Communicatie & Media, Ondernemerschap, Sales & Klantgerichtheid
Organisatieverandering, Persoonlijk leiderschap, Verandermanagement, Klantgerichtheid
€3750
Jan van Setten is een veelgevraagd spreker, (management)coach en enter-trainer op de terreinen klantgerichtheid, (persoonlijk) leiderschap en organisatieverandering. Het inzetten van spreker Jan van Setten heeft een grote impact: hij combineert een confronterende stijl met een flinke dosis humor en energie.
Zo weet Jan zijn publiek van begin tot eind te inspireren en te boeien. Jan spreekt uit ervaring, hij was jarenlang algemeen en commercieel manager in diverse grote organisaties. Het motto van Jan van Setten is: ‘Het leven is verwarrend eenvoudig’. Door zaken simpel te houden en de natuurwetten te volgen die verscholen liggen in het (business) leven, blijft de fun in het functioneren zitten en groeien mensen en resultaat naar ongekende hoogte
Wat houdt je tegen? Jan is een inspirator en motivator. Hij stimuleert het publiek invloed uit te oefenen op hun eigen (werkzame) leven. Door te activeren in hun dagelijkse denken en doen. Energie verliezende patronen te laten doorbreken en energie gevende patronen te laten implementeren en eigen te maken. Toepasselijk al alle vlakken; in een zakelijke omgeving als ondernemer, manager, gedreven medewerker, als mens. De motor van elk business proces! Hij zet aan om te gaan doen!
Met Praktische handvatten die bij jouw (organisatie) past en waar zowel de klanten als de ondernemer blij van worden. Authenticiteit als voorwaarde en middel voor plezier en succes. Het is verwarrend eenvoudig om hiermee aan de slag te gaan. Door bewustwording en inzicht in de natuurwetten die onder deze processen schuil gaan, wordt je denken geprovoceerd. Door praktijkvoorbeelden en zeer herkenbare situaties uit te lichten, stijgt je motivatie tot drang om niet alleen anders te denken.
Ook anders te doen. De inspiratie in het ‘hoe’ die van Setten losmaakt en aanreikt vormt de ontbrekende schakel tussen lullen en poetsen. Vormt het verschil tussen een gemiddeld leven en een fantastisch leven dat voor het grijpen ligt.
Het nieuwste boek van Jan is in 2018 gelanceerd: L.I.V.E. Wat voor excuus heb jij om niet het leven van je dromen te leven? Doen waar je bang voor bent en waar je blij van wordt. Dit leer je allemaal in zijn nieuwste boek. Jan scheef het boek ‘De klantenfluisteraar’ hierin onthult hij het geheim hoe je klant voor je kunt winnen, zodat de kant en ondernemer prettig zakendoen.
In het boek ‘Hoe krijg ik ze zover?’ hoe je met de juiste managementstijl je medewerkers door de verschillende fases van gedragsverandering heen krijgt. Jan is een veel gevraagd spreker daarnaast is hij coach en enter-trainer. Zijn lezingen zitten vol energie en een flinke dosis humor. De praktische en toepasbare handvaten die hij naar voren brengt zijn gegarandeerd eyeopeners en een boost voor mens en organisatie. Wat houdt je tegen?
Jan van Setten is te boeken als spreker, dagvoorzitter, presentator en panellid en is expert op het gebied van verandermanagement, persoonlijk leiderschap, motivatie, inspiratie, klantgerichtheid en communicatie. Op deze pagina vind je onder de kop 'Sessies' meer informatie over de verschillende mogelijkheden.
Spreker Jan van Setten boeken voor jouw evenement? Neem hier contact met ons op!
DOEN is verwarrend eenvoudig! Waarom doe jij het niet? Wat voor excuus heb jij of heeft je organisatie om iets niet te doen wat jullie wél graag zouden willen? Te weinig tijd, te jong, te oud, niet voldoende kennis... Zorg ervoor dat de 'ja maar' verbannen wordt en probeer de instelling 'niet lullen, maar poetsen' te creëren. Neem de regie over je eigen leven.
Van dead-line naar LIVE-line
Wees kinder-achtig
Pak je eigen invloed
Maar wat als..alles lukt?
Het is van belang je bedrijf goed te leren kennen. Het DNA van je bedrijf bepaald immers welk gedrag er getoond wordt en welke doelstellingen er behaald worden. Wanneer je Business-DNA helder is, dan kunnen mensen hun resultaatgerichte gedrag veel makkelijker zelf sturing geven. Er gaat hierdoor veel minder energie zitten in bijsturing om mensen zover te krijgen dat ze doen wat ze moeten doen.
Wanneer een DNA-(re)set?
Gedeelde waarden kunnnen door de snelle groei van een bedrijf, fusies of gewoon het verstrijken van tijd vergeten worden. In dat geval is het tijd voor een DNA-(re)set.
In 3 stappen van DNA naar Actie
De balans tussen alleen en samen is erg van belang. Snelheid kun je sneller maken door alleen keuzes te maken, maar samen krijg je meer gedaan. Diversiteit binnen je team kan bijdragen aan eenheid. Hoe maak je van een team een topteam?
To Team or Not To Team
Diversiteit zorgt voor Eenheid
Teamspirit is overal – Je moet ‘t wel zien
Het liefst zou een ieder in het brein en in het hart van de klant willen kijken. Daardoor kun je op de juiste toetsen drukken waardoor mooie relaties tot stand komen. Het goede nieuws? Het kan. En je hoeft er geen neurowetenschapper voor te zijn! Hoe beslist een klant? En waarom komt de boodschap anders over dan je wil? Wat moet ik doen om een klant voor me te winnen? Waar wordt een klant nou écht blij van en hoe komen ze steeds bij mij terug?
Wie vraagt leidt de dans
Ga op reis en leer je klanten écht kennen
Van Unique Selling Points, naar Unique Buying Points
In de shi(F)t zit de Fun
Door bewustwording en inzicht in bepaalde natuurwetten kun je progressie boeken in bepaalde situaties.
Er is een belangrijk veranderproces gaande. Als ‘trekker’ van de gedragsverandering heb je een duidelijke visie en een helder plan voor de toekomst. Je loopt voor de troepen uit, terwijl je medewerkers wachten en vragen stellen. Hoe zorg je ervoor dat ze erin mee gaan? Gedragsverandering gaat in fases. Iedere fase heeft tijd nodig en stelt eisen aan jou als leider. Wanneer het te snel gaat verlies je aansluiting, wanneer het te langzaam gaat dan mis je kansen.
Van Ambitie naar Realiteit
Gedrag is het enige dat telt
Het geheime wapen: je fluwelen breekijzer
Omgaan met Droeftoeters
Neem vrijblijvend contact op met een van onze verbinders.