Maak kennis met Jordi van de Bovenkamp

Maartje IJzerman

Maartje IJzerman

Jordi van de Bovenkamp zwart-wit foto

Afgestudeerd als bouwkundig ingenieur in 2009 heeft Jordi van de Bovenkamp in de zomer van 2011 de wereld van de architectuur ingeruild voor de wereld van de reclame.

''Creatief zijn is misschien wel het leukste wat er is; en het állermooiste is: de creatie-vijver is nog lang niet leeg!''

Afgestudeerd als bouwkundig ingenieur in 2009 heeft Jordi van de Bovenkamp in de zomer van 2011 de wereld van de architectuur ingeruild voor wereld van de reclame.
Als creative director en partner van het Amsterdamse reclamebureau Boomerang Create werkt hij voor merken als Heineken, WNF, KLM en de Nederlandse Aardappel Organisatie. Het bureau telt een kleine 60 werknemers en heeft vestigingen in New York en Hamburg. Is daarnaast in 2013 verkozen tot Grappigste Twitteraar (‘we noemen ons ook nog steeds Europees Kampioen 1988’) en werd tweede bij deze verkiezing in 2014. (‘Rondvaart!’) en is één van de grappenmakers in het BNN-programma PadoemPatsss, waar alles om de oneliner draait. Oneliners slingert hij ook elke week de ether in bij het item “Jordi aan de Oneline” in de Ochtendshow van Giel op 3FM.

In de presentatie van Jordi garandeert hij een kleine 50 minuten aan inspirerende beelden, voorbeelden van hoe leuk social media kan zijn en een hoop humor!

Een kijkje in de keuken van een “Social by Nature’ reclamebureau en in de cockpit van iemand die actief is op social media. Knikkebollen of even op je telefoon kijken is er helaas niet bij…mocht dit wél het geval zijn, laat dit dan even weten via een mail tijdens de presentatie. Creatief zijn is misschien wel het leukste wat er is; en het állermooiste is: de creatie-vijver is nog lang niet leeg! Tijd om de hengel uit te gooien!