Sprekershuys logo

Jordi van de Bovenkamp – Creative Directeur van Boomerang Create

Maartje Ijzerman
Door Maartje
20 juli

“On to the next one and keep on smiling!”

Aldus huysgenoot Jordi van de Bovenkamp en zo gaat het ook in zijn presentatie. Jordi inspireert op het gebied van (social) content en met name het creëren daarvan. Een klein kijkje in het hoofd van een creatief directeur van één van de tofste bureaus in de wereld (zo bleek uit onderzoek onder eigen collega’s, ergens in 2015). In zo’n 140 slides vliegen we langs de mooiste en scherpste voorbeelden van online content. Ideaal om de marketingmanager weer even wakker te schudden, de social media-goeroe wat scherpte mee te kunnen geven en de inkoper weer wat te doen lachen. Bekijk de video voor een korte compilatie!

Als creative director en partner van het Amsterdamse reclamebureau Boomerang Create werkt Jordi voor merken als Heineken, WNF, KLM en de Nederlandse Aardappel Organisatie. Het bureau telt een kleine 60 werknemers en heeft vestigingen in New York en Hamburg. Daarnaast is Jordi in 2013 verkozen tot Grappigste Twitteraar (‘we noemen ons ook nog steeds Europees Kampioen 1988’).

Cookiemelding

Onze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website accepteer je ons cookiebeleid.

 

Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken. Deze functionele cookies zorgen ervoor dat je de website correct kunt weergeven en gebruiken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Statistieken

Een goede website is nooit af! We proberen iedere dag de websitebezoeker een betere ervaring te bieden. Met de cookies voor statistieken analyseren we hoe bezoekers onze website gebruiken. Zo ontdekken we wat goed werkt én wat wij nog beter moeten doen! De gegevens worden anoniem verzameld, maar geven ons wel het inzicht wat nodig is om iedere dag weer een betere website te maken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Marketing

Deze cookies gebruiken wij om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om advertenties weer te geven die passen bij de behoeftes van de individuele bezoeker. Denk bijvoorbeeld aan Google advertenties of Social media advertenties. Wil je weten om welke cookies het precies gaat? We beschrijven ze in ons privacy statement.

Ingeschakeld Uitgeschakeld