Vakgebied

Marketing
Social Media
Inspiratie&Creativiteit
Humor

Thema's

Mens & Maatschappij
Ondernemerschap
Business & Management
Communicatie & Media
Creativiteit & Inspiratie

In te huren als

Talen

Nederlands
Engels

Tarief

Vanaf € 2.500

Biografie

Biografie

Jordi van de Bovenkamp (1983) is afgestudeerd als bouwkundig ingenieur en sinds 2011 actief in de wereld van de (online) reclame. Hij was van 2011 tot 2019 partner en creative director bij Boomerang Agency en werkte veel voor merken als Heineken en Albert Heijn. Sinds december 2019 is Jordi gestart als creative director bij MediaMonks Amsterdam. Daarnaast is hij soms op radio en TV te vinden en zeer actief op zijn social media via @JOR_ID.

Jordi van de Bovenkamp is te boeken als spreker en geeft lezingen over de onderwerpen sociale media, marketing en creativiteit. Op deze pagina vind je onder de kop 'Sessies' meer informatie over de verschillende mogelijkheden.

Lees meer
This is what I laugh
Advies nodig Blok Team SH

Advies
nodig?

De juiste spreker boeken of invulling van je event kiezen kan een uitdaging zijn. Hierover denken we graag persoonlijk met je mee. Neem vrijblijvend contact op voor advies, óók als je nog in de oriënterende fase zit.

Contact opnemen

Nieuws

Bekijk meer