Sprekershuys logo

Kom langs bij het Tuinhuys op Event17!

Maartje Ijzerman
Door Maartje
07 april
Tuinhuys Event17 Sprekershuys

Event is de toonaangevende, jaarlijkse vakbeurs voor de totale evenementenbranche. Een inspirerende beursvloer en uitgebreide programmering vormen de basis voor twee dagen volop kennis delen, netwerken en nieuwe ideeën opdoen. Sprekershuys heeft ook een stand op deze mooie beurs! Niet zomaar een stand, wij hebben een Tuinhuys op de beurs staan!

Daarnaast staan ook meerdere huysgenoten op het podium:

Op woensdag staat Jordi van de Bovenkamp op het podium:
Jordi is creative director en partner van het tofste Amsterdamse reclamebureau Boomerang Create, grappigste twitteraar en één van de grappenmakers in het BNN programma PadoemPatsss. In de presentatie van een uur inspireert Jordi u op het gebied van (social) content en met name het creëren daarvan. Een klein kijkje in het hoofd van een creatief directeur van één van de tofste bureaus in de wereld. Jordi neemt je mee langs de mooiste en scherpste voorbeelden van online content. Ideaal om de eventmarketingmanager weer even wakker te schudden, de social media-goeroe wat scherpte mee te kunnen geven en de inkoper weer wat te doen lachen.

Bas Hoogland staat op donderdag op het podium:
‘Een verhaal uit de praktijk van een bevlogen directeur die terug ging van 13.500 huisjes naar één’
In deze inspirerende sessie geeft Bas Hoogland (1962) je bruikbare tips over gastvrijheid, klantvriendelijkheid en hostmanship. Want zijn motto is: ’aardig zijn kost niks’.
Mister klantvriendelijkheid wat bijna 19 jaar commercieel directeur van Landal Greenparks. Het bedrijf dat in die tijd groeide van 15 naar 75 parken. Daar won hij vele consumentenprijzen voor de beste website, populairste vakantiepark en het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Bas zelf werd in 2014 door Market Respons uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Directeur van Nederland.

“Hostmenship is een mindset. Het geeft een mooie basis voor wie z’n mensen daadwerkelijk wil laten zién in plaats van laten kijken. Hostmanship is het middel waarmee je als bedrijf het verschil kan maken in klantvriendelijkheid en gastvrijheid.”

Begin 2015 gooide Bas het roer radicaal om. Hij stopte met zijn drukke baan en samen met z’n vrouw exploiteert hij nu sinds 2015 een uniek vakwerkhuis: ‘De Heerlijkheid Vijlen’ ( Zuid-Limburg). Hij ging van 13.500 huisjes terug naar 1! Daarnaast is hij veelgevraagd spreker en adviseur over klantvriendelijkheid en gastvrijheid.

Ook de lezing van Christian Kromme is op donderdag te zien!
Christian spreekt over disruptieve innovatie en toekomstige trends. “Go Digital, Stay Human”
Hij laat je op openhartige, enthousiaste en inspirerende wijze zien welke technologische trends de evenementenmarkt op de kop gaan zetten.

Hoe snel verandert de wereld nu echt? Wat is exponentiele technologie? ‘Wanneer moet ik welke technologie gaan gebruiken? Hoe maak ik mijn organisatie wendbaarder? Hoe kan ik de toekomst voorspellen om er vervolgens op te anticiperen? Hoe denk ik groot, maar start ik klein. Hoe word ik de Uber in mijn branche of sector? Deze vragen laat hij niet onbeantwoord. Aan de hand van praktische voorbeelden laat Christian zien hoe je disruptieve patronen op tijd kan herkennen en vervolgens hoe je dit toe moet passen binnen de evenementenbranche.

In Q4 2016 komt Christian’s boek ‘Humanification’ uit waarvan internationaal al enkele duizenden kopieën zijn vooruitbesteld en gereserveerd. In het boek schetst Christian een heldere ‘roadmap’ naar de toekomst en helpt hij organisaties aan de hand van praktische voorbeelden om disruptieve patronen tijdig te herkennen en deze van een bedreiging om te buigen in een kans.

Hier wil je bij zijn! Meld je aan via: https://www.event.nl/inschrijving

Cookiemelding

Onze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website accepteer je ons cookiebeleid.

 

Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken. Deze functionele cookies zorgen ervoor dat je de website correct kunt weergeven en gebruiken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Statistieken

Een goede website is nooit af! We proberen iedere dag de websitebezoeker een betere ervaring te bieden. Met de cookies voor statistieken analyseren we hoe bezoekers onze website gebruiken. Zo ontdekken we wat goed werkt én wat wij nog beter moeten doen! De gegevens worden anoniem verzameld, maar geven ons wel het inzicht wat nodig is om iedere dag weer een betere website te maken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Marketing

Deze cookies gebruiken wij om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om advertenties weer te geven die passen bij de behoeftes van de individuele bezoeker. Denk bijvoorbeeld aan Google advertenties of Social media advertenties. Wil je weten om welke cookies het precies gaat? We beschrijven ze in ons privacy statement.

Ingeschakeld Uitgeschakeld