Sprekershuys logo

Sprekersprofiel: Jordi van de Bovenkamp

Maartje Ijzerman
Door Maartje
11 januari

In de rubriek Sprekersprofiel stellen onze huysgenoten zich voor en laten ze zien wat je kunt verwachten van hen op het podium. Maak kennis met de inspirerende sprekers van het Sprekershuys!

Jordi van de Bovenkamp

In de rubriek Sprekersprofiel stellen onze huysgenoten zich voor en laten ze zien wat je kunt verwachten van hen op het podium. Maak kennis met de inspirerende sprekers van het Sprekershuys!

Vandaag stelt huysgenoot Jordi van de Bovenkamp zich voor. Hij is afgestudeerd als bouwkundig ingenieur, maar hij heeft toch zijn baan in de architectuur opgezegd om de reclamewereld te gaan ontdekken. Momenteel is hij artdirector en partner bij het reclamebureau Boomerang Create. Dit bureau werkt voor veel verschillende merken, waaronder Heineken, WNF, KLM en de Nederlandse Aardappel Organisatie. Naast de hoofdvestiging in Amsterdam, is het bureau ook te vinden in New York en Hamburg.

Jordi heeft nu ook zijn eigen item “Galerie Jordi” bij RTL Late Night, waarin hij de kijker meeneemt langs de mooiste en slimste creaties uit de wereld van de reclame. In 2013 is hij verkozen tot Grappigste Twitteraar, werd hij tweede bij deze verkiezing in 2014 én is hij één van de grappenmakers in het BNN-programma PadoemPatsss, waar alles om de oneliner draait.

In een lezing van Jordi vlieg je in 140 slides langs de mooiste voorbeelden van online content. Hij laat je een kijkje nemen in zijn hoofd als creatieve directeur én inspireert je op het gebied van content en met name het creëren hiervan.

Cookiemelding

Onze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website accepteer je ons cookiebeleid.

 

Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken. Deze functionele cookies zorgen ervoor dat je de website correct kunt weergeven en gebruiken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Statistieken

Een goede website is nooit af! We proberen iedere dag de websitebezoeker een betere ervaring te bieden. Met de cookies voor statistieken analyseren we hoe bezoekers onze website gebruiken. Zo ontdekken we wat goed werkt én wat wij nog beter moeten doen! De gegevens worden anoniem verzameld, maar geven ons wel het inzicht wat nodig is om iedere dag weer een betere website te maken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Marketing

Deze cookies gebruiken wij om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om advertenties weer te geven die passen bij de behoeftes van de individuele bezoeker. Denk bijvoorbeeld aan Google advertenties of Social media advertenties. Wil je weten om welke cookies het precies gaat? We beschrijven ze in ons privacy statement.

Ingeschakeld Uitgeschakeld