Spreker & dagvoorzitter
Prof. Dr. Cor Molenaar spreekt over onder andere marketing, e-commerce, e-marketing & retail. Prof. Dr. Cor Molenaar heeft een brede expertise die hij onder andere heeft kunnen ontwikkelen bij Ogilvy&Mather, vele bestuursfuncties en zijn eigen strategische consultancybureau eXQuo Consultancy. Nadat hij zijn masterdiploma had behaald aan de Vrije Universiteit Amsterdam, promoveerde hij in 2007 aan de Rijksuniversiteit Groningen op het onderwerp ‘Toepassingsmogelijkheden van informatietechnologie in marketing’. Zijn vakgebieden zijn Marketing, Ecommerce, Emarketing en Koopgedrag. Boek Cor Molenaar als spreker, dagvoorzitter, presentator en interviewer bij het Sprekershuys.
De toekomst is inspirerend. Er zijn grote veranderingen nodig om in te spelen op de kansen. Winkels (retailers) ondervinden dat aan hun resultaten, maar ook fabrikanten, groothandelaren hebben te maken met de effecten van internet. Juist deze nieuwe technologie leidt tot andere verhoudingen tussen bedrijven en met klanten. Wat staat ons te wachten met mobiliteit, internet en een ander klantgedrag, maar wat zijn de kansen? Een nieuw business model, inspelen op klantwensen en integreren van fysiek en virtueel. Omarm de mogelijkheden van techniek, de klant heeft dit al gedaan. 'Inspirerende ontwikkelingen waar ik over publiceer en presenteer en steeds op zoek ben naar nieuwe mogelijkheden. Ik wil publiek boeien maar ook iets meegeven!'
Prof. Dr. Cor Molenaar heeft een brede expertise die hij onder andere heeft kunnen ontwikkelen bij Ogilvy&Mather, vele bestuursfuncties en zijn eigen strategische consultancybureau eXQuo Consultancy. Naast zijn economiestudie heeft Cor Molenaar verscheidene studies gevolgd om zijn visie te verbreden en verdiepen. Nadat hij zijn masterdiploma had behaald aan de Vrije Universiteit Amsterdam, promoveerde hij in 2007 aan de Rijksuniversiteit Groningen op het onderwerp ‘Toepassingsmogelijkheden van informatietechnologie in marketing’.
Daarnaast schreef Cor Molenaar meerdere boeken op marketinggebied, waaronder ‘Het einde van winkels?’ en ‘Shopping 3.0’. Hij sprak onder andere voor de NOS en Harvard, en is momenteel hoogleraar bij de vakgroep Bedrijfskunde aan Erasmus Universiteit Rotterdam.
Cor Molenaar is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketing vak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten en winkeliers. EStrategie, eMarketing en eCommerce staan hierbij centraal en hij vertelt hoe winkeliers het hoofd boven water kunnen houden. In een inspirerende presentatie deelt Cor Molenaar zijn expertise en vertelt u hoe u een visie kunt omzetten naar realisatie. Persoonlijke missie Cor Molenaar: Voorbereiden op een succesvolle toekomst!
Cor Molenaar is te boeken als spreker, dagvoorzitter, interviewer, presentator en panellid en is expert op het gebied van communicatie & media, business & management, innovatie & trends en sales en klantgerichtheid. Op deze pagina vind je onder de kop 'Sessies' meer informatie over de verschillende mogelijkheden.
Spreker Cor Molenaar boeken voor jouw evenement? Neem hier contact met ons op!
Koopgedrag, E-commerce, Marketing, Klanten, Retail, Internet, Toekomstvisie, E-marketing
€3500
Cor is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketingvak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten en winkeliers. EStrategie, eMarketing en eCommerce staan hierbij centraal en hij vertelt hoe winkeliers het hoofd boven water kunnen houden. In een inspirerende presentatie deelt Cor Molenaar zijn expertise en vertelt hij hoe je een visie kunt omzetten naar realisatie. Tijdens zijn lezing boeit hij het publiek en deelt hij zijn eigen ervaringen en voorbeelden. 'Inspirerende ontwikkelingen waar ik over publiceer en presenteer en steeds op zoek ben naar nieuwe mogelijkheden. Ik wil publiek boeien maar ook iets meegeven!'
Neem vrijblijvend contact op met een van onze verbinders.