Spreker & panellid
Bas Hoogland is oud-commercieel directeur van Landal GreenParks, waar hij 19 jaar heeft gewerkt. In die jaren won Landal verschillende prijzen zoals de prijs voor “Beste vakantieaanbieder” en “Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland”. Begin 2015 verliet hij Landal. Samen met z’n vrouw exploiteert hij nu een uniek vakwerkhuis: ‘De Heerlijkheid Vijlen’ in Zuid-Limburg. Daar neemt Hoogland de rol van gastheer, tuinman, hoofd valet parking, houthakker & oppasser op zich. Bas spreekt over hospitality, marketing & klantvriendelijkheid. Bas Hoogland is te boeken als spreker en panellid bij het Sprekershuys.
Bas Hoogland begon, na zijn studie aan de Hogere Hotelschool in Maastricht, zijn werkcarrière bij Bilderberg Hotels. Bij dit bedrijf begint hij zijn tocht van sales representative naar commercieel directeur. Na diverse tussenstops, o.a. bij Gran Dorado en J.C Decaux, wordt Bas in 1996 gevraagd als commercieel directeur bij het te starten Landal GreenParks, om van dit bedrijf iets moois te maken. Als sprekers geeft hij lezingen en inspiratiesessies voor klantgerichte organisaties.
In de bijna 19 jaar als Commercieel Directeur won Landal alle mogelijke prijzen waaronder jaar op jaar de “Thuiswinkel Award” en de Zoover Award voor “beste vakantieaanbieder”. In 2010 werd Landal gekozen tot “Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland” en in de jaren erna bleef Landal , als enige bedrijf tot nu toe, in de TOP 5 van Klantvriendelijkste bedrijven van Nederland!
Begin 2015 verliet hij Landal voor een rustiger tempo. Samen met z’n vrouw exploiteert hij nu een uniek vakwerkhuis: ‘De Heerlijkheid Vijlen’ in Zuid-Limburg. Hij ging van 13500 huisjes terug naar 1! Daar neemt Hoogland de rol van gastheer, tuinman, hoofd valet parking, houthakker & oppasser op zich.
Bas Hoogland is te boeken als spreker en panellid en is expert op het gebied van Marketing, Hostmanship, Hospitality en Klantvriendelijkheid. Op deze pagina vind je onder de kop ‘Sessies’ meer informatie over de verschillende mogelijkheden.
Spreker Bas Hoogland boeken voor jouw evenement? Neem hier contact met ons op!
Hostmanship, Hospitality, Klantvriendelijkheid, Marketing
€2500
Bas Hoogland adviseert bedrijven en spreekt hij over 'Gastvrijheid, klantvriendelijkheid & hostmanship’, de do’s &dont’s. Hoe word je een klantvriendelijk bedrijf? Dit staat in het teken van zijn motto: 'Aardig zijn kost niks!'. Met een kritische blik gericht op de toekomst laat Bas in een inspirerende presentatie z'n toebehoorders naar huis gaan met bruikbare tips. Zijn verhaal gaat over zijn succesfactoren, geen theoretisch verhaal uit een managementboekje, maar een inspiratievol, bevlogen, succesvol en praktijkgericht verhaal uit het hart, voor bedrijven die écht werk willen maken van klantvriendelijkheid. Door zijn energie op het podium neemt hij je helemaal mee in zijn verhaal. Zijn verhaal zet je aan het denken, over klanttevredenheid en alles wat daarbij komt kijken!
Neem vrijblijvend contact op met een van onze verbinders.