Spreker, gespreksleider, panellid
Het aanwakkeren van creativiteit in organisaties. Dat is waar Laura Kerckhoffs voor gaat. Ze is oprichter van de Creativity Club, een organisatie die het creatief denkvermogen van medewerkers activeert en innovatiekracht stimuleert op de werkvloer. Samen met medeoprichter, Bob Muntjewerff, helpt ze organisaties te innoveren door (beter) gebruik te maken van collectieve creativiteit. Vijftien jaar lang werkte Laura als marketingmanager voor o.a. AFAS Software. In haar zoektocht naar (eigen) creativiteit leerde ze belangrijke lessen die ze deelt met medewerkers en organisaties in de vorm van workshops, trainingen en projecten. Laura Kerckhoffs is, eventueel samen met Bob, te boeken als spreker bij het Sprekershuys.
“Creativiteit is de motor voor innovatie en een onderscheidende factor voor mens en organisatie. Toch wordt er op de werkvloer weinig aandacht besteed aan de ontwikkeling ervan. Daar wil ik verandering in brengen.”
Vanuit haar rol als creativiteitsmanager, trainer en facilitator, laat Laura Kerckhoffs medewerkers kennismaken met hun eigen creatief potentieel en leert ze organisatie om dit in te zetten voor vernieuwing, verandering en verbetering. “Het doel is om organisaties van binnenuit te laten innoveren door een organisatiecultuur te creëren die creativiteit aanwakkert en medewerkers uitdaagt innovatieve ideeën aan te dragen én te realiseren.”
Laura Kerckhoffs is te boeken als spreker bij het Sprekershuys en is expert op het gebied van creativiteit, innovatie, verandermanagement en persoonlijke ontwikkeling. Samen met Bob Muntjewerff vormt zij een energiek sprekersduo. Het is mogelijk om Laura alleen of samen met Bob in te zetten op jouw evenement. Op deze pagina vind je onder de kop ‘Sessies’ meer informatie over de verschillende mogelijkheden.
Spreker Laura Kerckhoffs boeken voor jouw evenement? Neem hier contact met ons op!
Organisatiecultuur, Innovatie, Leiderschap, Creatief denken, Customer experience, Vernieuwen
In een veranderende markt kan je bijna niet anders dan jezelf de vraag te stellen: 'Zijn we wel creatief genoeg? Durf jij al datgene wat bestaat in en rond je organisatie eens grondig te challengen? Waarom bestaat het? Kan het niet anders bestaan? Misschien heeft jouw grootste concurrent jouw bedrijf al uitgedaagd en komt hij morgen met een beter alternatief. Wat is daarop je antwoord? Verdergaan zoals je altijd gedaan hebt, is in elk geval geen optie. Dus challenge die status quo van jouw organisatie. Ga rechtsaf waar iedereen linksaf gaat. Spring over benchmarks heen en volg de weg van creativiteit. Niet alleen, maar samen met je medewerkers, want marktleiders volgen het pad van creativiteit. Niet die van de markt.
Dit seminar is gericht op managers en leidinggevenden en geeft antwoord op vragen als:
Deze interactieve sessie is voor leidinggevenden die actief aan de slag willen met creativiteit, innovatie en vernieuwing. Het leert je hoe jij vanuit jouw rol een waardevolle bijdrage kan leveren aan het activeren en stimuleren van creativiteit en innovatiekracht in de organisatie.
Denk jij dat creativiteit iets is wat alleen kunstenaars en muzikanten toebehoort? Think again. Ik laat zien hoe extreem nuttig het ontwikkelen van de vaardigheid is voor professionals en organisaties en open ogen als het gaat om eigen creativiteit. Deze Crash Course leert je wat je kan doen als individu en als team om creatiever en innovatiever te worden met als doel: vernieuwing op de werkvloer.
Dit seminar is gericht op medewerkers (alle branches, functies en vakgebieden) en geeft antwoord op vragen als:
De Creativity Crash Course is een interactieve sessie die deelnemers uitdaagt actief mee te denken en te werken. Het tempo ligt hoog en de inhoud bestaat uit een mix van kennis, praktische tips en pittige oefeningen. In slaap vallen bij deze sessie is onmogelijk! :)
Adidas
Neem vrijblijvend contact op met een van onze verbinders.