Sprekershuys logo

The Hunt: eten of gegeten worden in de digitale wereld

Maartje Ijzerman
Door Maartje
13 juni

Weet jij als ondernemer wat je grootste kansen en bedreigingen zijn? Durf jij jouw eigen producten, modellen en werkwijze onder vuur te nemen? Dan is de workshop The Hunt iets voor jou! Huysgenoot Stephan Fellinger, medeoprichter van ‘De Zaak van Vertrouwen’, biedt met deze interactieve sessie de mogelijkheid om in spelvorm de kansen en bedreigingen van jouw onderneming te ondervinden.

The Hunt is The Hunt is een workshop waarbij je in teams ervoor zorgt dat je zelf jouw eigen organisatie kan verbeteren en versterken.

Weet jij als ondernemer wat je grootste kansen en bedreigingen zijn? Durf jij jouw eigen producten, modellen en werkwijze onder vuur te nemen? Dan is de workshop The Hunt iets voor jou! Huysgenoot Stephan Fellinger, medeoprichter van ‘De Zaak van Vertrouwen’, biedt met deze interactieve sessie de mogelijkheid om in spelvorm de kansen en bedreigingen van jouw onderneming te ondervinden. The Hunt zorgt ervoor dat de veranderingen waar elke organisatie in zit, binnen enkele uren zichtbaar, voelbaar en tastbaar worden. Afgelopen weekend heeft Sprekershuys tijdens het brainstormweekend The Hunt zelf mogen ervaren.

Stephan Fellinger en Joost Schrage waren vrijdagmiddag aanwezig om de workshop te begeleiden. Ze vertelde ons dat ze The Hunt hebben opgezet om bedrijven te helpen om te anticiperen op de dag van morgen. Dit op basis van de inspirerende quote die de nieuwe medewerkers van Facebook ontvangen bij indiensttreding: “If we don’t create something that kills Facebook, someone else will. Things that don’t stay relevant, don’t even get the luxury of leaving ruins.” De sessie speelt in op de veranderingen in de (digitale) wereld.

The Hunt is een workshop waarbij je in teams ervoor zorgt dat je zelf jouw eigen organisatie kan verbeteren en versterken. Na een korte update en briefing over de veranderende wereld val je met een team ‘jagers’ je eigen organisatie aan: de potentiële prooi. Het is altijd beter zelf te bedenken wat je grootste kansen en bedreigingen zijn, dan lijdzaam af te wachten hoe anderen je te grazen nemen. Met deze uitkomst kan je stappen gaan zetten om het bedrijf te innoveren. Je staat midden in de veranderende wereld en leert met veel positieve ideeën en energie de drie zaken aan te pakken die je zelf in de hand hebt als bedrijf: je belofte, je product en je talent.

Wij hebben de workshop erg positief ervaren. Je ziet als bedrijf snel in hoe de digitale wereld veranderd en dat je daar op in moet spelen. Het is niet alleen een leerzame workshop, het is ook goed voor de teambuilding. Na een dagdeel heb je uitstekend zicht op de mogelijkheden die de veranderende wereld voor jouw organisatie met zich mee kan brengen.



Geschreven door Roosje van der Veer


Cookiemelding

Onze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website accepteer je ons cookiebeleid.

 

Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken. Deze functionele cookies zorgen ervoor dat je de website correct kunt weergeven en gebruiken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Statistieken

Een goede website is nooit af! We proberen iedere dag de websitebezoeker een betere ervaring te bieden. Met de cookies voor statistieken analyseren we hoe bezoekers onze website gebruiken. Zo ontdekken we wat goed werkt én wat wij nog beter moeten doen! De gegevens worden anoniem verzameld, maar geven ons wel het inzicht wat nodig is om iedere dag weer een betere website te maken.

Ingeschakeld Uitgeschakeld

Marketing

Deze cookies gebruiken wij om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om advertenties weer te geven die passen bij de behoeftes van de individuele bezoeker. Denk bijvoorbeeld aan Google advertenties of Social media advertenties. Wil je weten om welke cookies het precies gaat? We beschrijven ze in ons privacy statement.

Ingeschakeld Uitgeschakeld