Huysgenoot Sydney Brouwer is specialist en onderzoeker op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving.
In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt hij simpele maar doeltreffende inzichten om de allerbeste klantenservice te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. En dat wil je! Want door de verwachting van klanten te overtreffen zullen zij jouw service onthouden én door vertellen. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!
Samen met spreker Sydney Brouwer organiseert het Sprekershuys een winactie. Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal over geweldige service die je hebt ontvangen of gegeven aan jouw klanten. Vertel ons jouw creatieve, meest inspirerende verhaal en uit de leukste reacties kiezen wij een winnaar. De prijs? Het nieuwste boek van Sydney Brouwer.
Stuur jouw naam, verhaal en telefoonnummer voor donderdag 2 juli om 10:00 uur naar rajjan@sprekershuys.nl en maak kans op zijn nieuwe boek!