Bij het organiseren van events speelt (content)marketing een ontzettend belangrijke rol. Niet alleen het event is een uitgelezen kans om content te genereren. Ook het voor- en natraject zitten vol kansen om de boodschap over te brengen aan de doelgroep.
Door bezoekers voorafgaand het event te betrekken, vergroot je de impact en opkomst! Door op frequente basis content te delen, creëer je awareness, exposure en betrokkenheid nog ruim voor de grote dag.
Om een relatie te bouwen met jouw doelgroep, wil je via jouw content en via verschillende kanalen ook nog lang na het event jouw boodschap uitdragen. Echte verandering kost namelijk tijd. Door achteraf contact te houden met de deelnemers zorg je voor een optimale impact en beleving. Je kunt een gave aftermovie van het event delen of de deelnemers nogmaals herinneren aan de belangrijke inzichten van het event.
Content is er in alle vormen. En voor het achterlaten van een goede indruk zijn er ook meer dan genoeg mogelijkheden, zoals een video-uitnodiging, een e-book, exclusief social media kanaal voor bezoekers of een gave aftermovie van het event!