De wereld verandert met de snelheid van het licht. Om als organisatie of leider te kunnen overleven tijdens The Day After Tomorrow moet je je als leider kunnen verbinden met de wereld, maar tegelijkertijd ook in staat zijn om het individu aan te spreken en te betrekken. Maar hoe doe je dit en hoe hou je dit bij? Het antwoord is duidelijk. Om te blijven evolueren, moet je je laten inspireren door de wereld, moet je inzoomen op de behoeften van de klant, je richten op de mogelijkheden die er zijn en blijven experimenteren.
Rik helpt in zijn keynotes organisaties begrijpen hoe ‘The New Normal’ onze werkomgeving heeft getransformeerd in een dicht netwerk. ‘The New Normal’ heeft alles te maken met digitalisering. Hij legt uit waarom een bedrijf zelf een netwerk moet worden, hoe ‘The New Normal’ het gedrag van klanten en de snelheid van de markt heeft veranderd en dat de key voor een succesvol bedrijf ‘de klant altijd voorop stellen’ is. Dit alles wordt niet alleen verteld, maar wordt duidelijk gemaakt doormiddel van een programma waarin 'digital' een sleutelrol speelt. Verwacht geen pure technologische uitleg in het verhaal van Rik. Tijdens zijn keynote ontdekken we hoe we het gedrag en de behoeften van onze klanten de leidraad zijn voor onze bedrijven en welke rol daarin zeer intelligente technologieën moeten spelen.
In de komende jaren zal de offline wereld volledig digitaliseren. Ben je daar klaar voor? Is het bedrijf daar klaar voor?