Rik Vera als spreker inhuren

Rik Vera als spreker inhuren

CEO Nexxworks, keynote spreker & auteur

“We can be superheroes saving the world. Let us just do that shall we.””

Biografie

Rik Vera is CEO van Nexxworks en een wereldwijd gerenommeerde keynote spreker, veel geprezen auteur en vertrouwd adviseur op het gebied van extreme klantgerichtheid, disruptie, veranderende bedrijfsmodellen, sales, marketing en het voorbereiden van bedrijven op 'The Day After Tommorrow'. Als spreker inspireert Rik organisaties van over de hele wereld met zijn keynote en bereidt hij zijn publiek voor op 'The Day After Tomorrow'. Hij doet dit op een scherpe, energieke en enthousiaste manier met de nodige dosis humor en entertainment.

De wereld verandert met de snelheid van het licht. Om als organisatie of leider te kunnen overleven tijdens The Day After Tomorrow moet je je als leider kunnen verbinden met de wereld, maar tegelijkertijd ook in staat zijn om het individu aan te spreken en te betrekken. Maar hoe doe je dit en hoe hou je dit bij? Het antwoord is duidelijk. Om te blijven evolueren, moet je je laten inspireren door de wereld, moet je inzoomen op de behoeften van de klant, je richten op de mogelijkheden die er zijn en blijven experimenteren.

Rik helpt in zijn keynotes organisaties begrijpen hoe ‘The New Normal’ onze werkomgeving heeft getransformeerd in een dicht netwerk. ‘The New Normal’ heeft alles te maken met digitalisering. Hij legt uit waarom een bedrijf zelf een netwerk moet worden, hoe ‘The New Normal’ het gedrag van klanten en de snelheid van de markt heeft veranderd en dat de key voor een succesvol bedrijf ‘de klant altijd voorop stellen’ is. Dit alles wordt niet alleen verteld, maar wordt duidelijk gemaakt doormiddel van een programma waarin 'digital' een sleutelrol speelt. Verwacht geen pure technologische uitleg in het verhaal van Rik. Tijdens zijn keynote ontdekken we hoe we het gedrag en de behoeften van onze klanten de leidraad zijn voor onze bedrijven en welke rol daarin zeer intelligente technologieën moeten spelen. 

In de komende jaren zal de offline wereld volledig digitaliseren. Ben je daar klaar voor? Is het bedrijf daar klaar voor?

Volledige omschrijving

Profiel

Vakgebied

Customer journey, Customer Centricity, Digitale innovatie, Artificial Intellegence, Sales, Marketing

Talen

Nederlands, Engels

Tarief

Op aanvraag

In te huren als

Spreker Dagvoorzitter Panellid

Onderwerpen

Ondernemen Bedrijfsleven & Management Leiderschap Innovatie & Trends Economie & Financien Technologie & ICT Big Data Marketing & Communicatie Sales & Klantgerichtheid Strategie

Interview

Wat was je eerste baantje?

Dat was in een kunstgalerij, waarbij ik de Artists in Resident mocht rondleiden door Europa en nadien ook mee mocht reizen naar de States om kunstwerken te selecteren. Daar heb ik leren verkopen.

Wat is je hoogtepunt in je carriere?

Dat is nu omdat het de combinatie van een aantal dingen die ik graag doe: reizen, een goed gevulde agenda en vooral veel met mensen bezig zijn en die mensen kunnen inspireren.

Hoe ziet je vakgebied eruit over 10 jaar?

Dan zullen we nog steeds mensen inspireren en doen verbazen met de nieuwigheden in de wereld, zolang we zelf scherp blijven tenminste. Er zal altijd een Day after Tomorrow zijn.

Voor wie heb je grote bewondering?

Dat blijft toch Elon Musk. Omwille van zijn ideale mix van People, planet en profit, al zullen de meesten niet akkoord zijn met dat laatste.

Wat weet niemand van je?

Wat niemand hoeft te weten. 😉

Twitter

Boeken

Die Krux mit der ISBN

Die ISBN-Agentur vergibt preiswerte ISBN-Kontingente nur nach Vorlage ...

Bestel

Managers the day after tomorrow

Managers the day after tomorrow 1e druk is een boek van Rik Vera uitge...

Bestel